На що звернути увагу при огляді машини з пробігом?

Купівля машини з рук починається з питань продавцю. Про що питати, щоб не витрачати час на мотлох?
Відразу питайте, коли був куплений автомобіль, якого він року випуску і скільки у нього власників. Розраховувати на те, що продавець буде кристально чесний з Вами, не доводиться, але це відсіче частину брехунів. Найстійкіші будуть викручуватися навіть на огляді. Робіть висновки: якщо Вам відразу сказали неправду, що буде далі?
Пробіг. Прописна істина: чим менше – тим краще. Увага на деталі: обшарпані кермо і ручка дверей водія, протертий килимок педалей і стерті накладки на них, загальний вигляд салону, явно вказує, що машина більше їздила, ніж стояла. Мисліть логічно: після двох років в місті машини рідко бувають з 3 тисячами пробігу, тільки якщо це не «сезонний» суперкар. У автомобиль б/у з відполірованим від частої їзди по шосе бампером пробіг точно не 5 тисяч, і, напевно, навіть не 50.
Особливості експлуатації. Треба дивитися, де експлуатувався транспортний засіб, тому що після кілометрів поганих доріг від машини залишається менше, ніж треба. Реагенти у великій кількості обсипали московські дороги і погано дружать з лакофарбовим покриттям. Перевірити напевно, де їздив автомобіль, не вдасться, але кілька років в київських пробках, тісних дворах і хімії повинні змусити перевірити залізо особливо ретельно.
Ремонтні роботи. Важливо дізнатися, що саме ремонтувалося і з якої причини. Поінформованість дозволить звернути увагу на важливі нюанси при особистому огляді. Зрозуміло, в інтересах продавця представити автомобіль в кращому світлі, тому шукати і знаходити недоліки автомобіля доведеться Вам. Увага – на фарбовані деталі, збиту фарбу кріплення елементів кузова (значить, їх для чогось знімали), неприродний блиск, погано підігнані елементи інтер’єру, нерідне скло, провисла стеля за якою можуть бути вже стріляні подушки, замінені елементи торпеди, за якими немає подушок, а тільки обманки. Якщо є можливість – підійміть історію обслуговування автомобіля в офіційного дилера.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал