Використання транзакційних СМС для ведення бізнесу

Транзакційні повідомлення – це сповіщення, які відправляються від компаній тим клієнтам, які є в них в підписках. Найчастіше користувачі отримують такі транзакційні смс повідомлення про статус свого замовлення, зміну балансу на своєму рахунку, а також як супровід при доставці покупки. Оскільки у таких сповіщеннях немає нічого такого, що спонукає або закликає до покупки, то під дію законопроекту про рекламу вони не підпадають. Якщо сповіщення складені унікально, без копіювання тексту, то в спам вони не потраплять. 

Різні типи транзакційних повідомлень

У сфері інформаційних технологій існують різні види transactional смс. Вони не містять даних клієнта, не порушують його конфіденційності, а також обов’язково вказують компанію-відправника для ідентифікації. Прикладами транзакційних смс-повідомлень можуть бути такі:

  1. Смс для підтвердження – можуть відправлятись при реєстрації клієнта, при підтвердженні обраної покупки та створенні замовлення. Приходить також таке сповіщення для відслідкування стану замовлення.
  2. Смс для нагадування – такі повідомлення часто використовують саме банківські установи, коли необхідно щомісяця нагадувати клієнту про необхідність внесення суми за позикою, кредитом, іпотекою та іншими послугами.
  3. Інформаційні повідомлення – ці смс націлені не на продаж послуг чи товарів, а на надання необхідної клієнту інформації, саме тому приходять цілодобово і їх не зупиняє функція “не турбувати”.

Компанія Hicell зі сторінки https://hicell.com/uk/ пропонує послуги з розсилки смс будь-яким компаніям, а також гарантує результат та якість роботи.

Можливості застосування 

Компанії різного розміру та масштабу у своїй роботі часто використовують транзакційні повідомлення для того, щоб убезпечити себе та конфіденційні дані клієнта та не дозволити розвиватись кіберзлочинності. Необхідність вводити тимчасовий пароль, який надходить на номер телефону, дає можливість зробити портал безпечним.

Також особливо важливими є сповіщення про зміни та активність в акаунті, з банківським рахунком та картами. Наприклад, коли йде зняття готівки, клієнту приходить повідомлення і якщо це робить не він, то треба відразу дзвонити на гарячу лінію, блокувати карту, щоб запобігти більшим втратам. Такі розсилки використовуються в роботі:

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

  • сектору освіти;
  • залізниць;
  • мережах аптек;
  • закладах індустрії краси;
  • медичних установах;
  • компаніях, які займаються торгівлею онлайн;
  • авіакомпаніях;
  • сервісах таксі та багатьох інших.

Плюси використання транзакційних СМС

Серед суттєвих переваг такої послуги можна виділити:

  • зручність – тому що відразу все відправляється, не треба самим шукати підтверджень;
  • надійність – розсилка не має перебоїв;
  • швидкість доставки – людям повідомлення приходить у визначений час;
  • економія ресурсу та часу – смс відправляються з програми, тому на набір не потрібно витрачати ні часу, ні сил менеджера.