Незважаючи на те, що в епоху глобальної комп’ютеризації в мережі можна знайти абсолютно будь-яку інформацію або керівництво до створення будь-якого продукту, звичайні книги залишаються популярним джерелом розробки захоплюючих комп’ютерних ігор. Пояснюється це, мабуть, тим, що вони мають значний обсяг чітко структурованої інформації.
Dune
Твір Френка Герберта “Дюна” – це шедевр науково-фантастичної літератури. Незважаючи на те, що роман побачив світ у далекому 1965 році, він досі шанується любителями як один з кращих зразків даного жанру. Створена в 1992 році за його мотивами стратегія Dune миттєво набула відданих шанувальників серед ігрової спільноти. У ній вперше було реалізовано елементи поступового розвитку ігрового персонажа, наприклад, розширення бази за рахунок здобутих ресурсів. Це стало тією відмінністю, яка згодом перетворилась в непорушний канон для ігор цього жанру. Гра є не менш популярною ніж азартні ресурси, що пропонують бонуси онлайн казино.
Tom Clancy’s Rainbow Six
Цей тривимірний шутер від першої особи став родоначальником серії ігор Rainbow Six. Гра названа за романом «Райдуга шість» письменника Тома Кленсі, який активно співпрацював із її творцями. Сюжет описує діяльність антитерористичної організації та її законспірованих агентів, які протистоять глобальному знищенню життя Землі. Гра вважається однією з найкращих у своєму стилі та має кілька не менш успішних продовжень:
- Ghost Recon;
- Splinter Cell.
Метро 2033
Цей зразок постапокаліптичного жанру було створено українськими програмістами з компанії 4A Games та складається з двох частин:
- Metro 2033;
- Metro Last Light.
В основу було покладено сюжет роману «Метро 2033», який написав російський автор Дмитро Глуховський. Подія в грі походить за участі центрального персонажа у повній відповідності до подій, описаних у паперовому виданні книги. У грі все відбувається настільки реалістично, що відірватися від її проходження практично неможливо.
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
Відьмак
Основою ігрової трилогії став цикл творів відомого польського автора Анджея Сапковського. У грі якісно та атмосферно відтворено картину так званого похмурого фентезі. Сюжет у ній дещо видозмінений та доповнений порівняно з оригіналом, проте від цього він лише виграє.