Як вибрати ідеальний голос для озвучення вашого рекламного ролика

Якість та ефективність рекламного ролика залежать від багатьох складників. Один із них — голос диктора чи актора озвучення, який начитує текст, адже він має викликати певні відчуття, емоції чи асоціації.

Ключові параметри вибору голосу

Перерахуємо найважливіші характеристики, на які варто звернути увагу під час вибору диктора для озвучування та начитки тексту.

22

  1. Цільова аудиторія ролика. Наприклад, для реклами косметики чи парфумерії доречно залучити диктора жінку, для реклами автосалону чи будівельної компанії варто вибрати озвучення тексту чоловічим голосом, а для ролика про товари для дітей потрібен дитячий голос. Також варто враховувати вік аудиторії: для молоді й підлітків підійде молодий голос, а для старшого покоління — зрілий.
  1. Тембр голосу. У рекламі використовують різні тембри для реалізації різних завдань:
  • низький голос викликає асоціації з розкішшю й високою якістю продукту;
  • середній тембр – універсальний, викликає довіру та приємні відчуття;
  • високий тембр – забезпечить відчуття легкості та свободи, тому підходить для роликів, цільовою аудиторією яких є молодь;
  • зрілий голос викликає довіру й відчуття комфорту, тому ідеальний для роликів, спрямованих на людей похилого віку.

11

Водночас варто враховувати відповідність тембру голосу характеру й настрою реклами.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

  1. Дикція та подання тексту. Це дуже важливі параметри, адже від точності вимови слів і розміщення пауз у потрібних місцях, а також інтонації диктора залежить розуміння аудиторією сенсу ролика.
  1. Особливості диктора. Наявність певної говірки, темп, ритм та інші особливості мовлення можуть як привабити, так і відштовхнути аудиторію.

Під час вибору диктора рекомендується не лише прослухати запис голосу, але й ознайомитися з портфоліо виконавця й проаналізувати його попередній досвід роботи. Важливо визначити, чи здатний диктор зрозуміти умови поставленого перед ним завдання й виконати його належно.

Крім реклами з яскравим емоційним забарвленням і певним сюжетом, бувають також інформаційні рекламні ролики, метою яких є інформування про актуальні акції та спеціальні пропозиції. У такому разі диктор начитує текст без використання драматургічних прийомів. Це також варто врахувати під час вибору виконавця.

Де замовити озвучення тексту для реклами в Києві

Студія LANET PRODUCTION пропонує послуги озвучування рекламних аудіо- та відеороликів. Власне приміщення, де можна записати голос диктора, професійне обладнання й наявність великої бази дикторів та акторів озвучення забезпечують високу якість роботи студії й завжди чудовий результат.

Досвідчені фахівці допоможуть реалізувати завдання будь-якої складності, а також візьмуть на себе турботи щодо оброблення запису й звукорежисури. Вартість озвучення тексту залежить від вибраного тарифного пакета (чистова чи чорнова начитка) та довжини запису. Щоб дізнатися більше та замовити послугу, звертайтеся до менеджера LANET PRODUCTION.

Контакти:

м. Київ, просп. Берестейський, 107

lanetproduction@lanet.ua

+380930902782