Як металеві конструктори можуть бути використані в STEM-освіті для дітей і підлітків

12

Металеві конструктори — один із важливих інструментів в освіті STEM для дітей та підлітків. За допомогою таких конструкторів учні можуть вивчати ключові концепції STEM, одночасно розвиваючи креативність, навички розв’язання проблем та критичне мислення. Також металеві конструктори допомагають учням краще освоювати складні теми за допомогою інтерактивного навчання: завдяки створенню та проєктуванню виробів із металевих елементів. У статті докладно розповідаємо, як саме такі конструктори можна використовувати у STEM-освіті.

Розвиток креативності

Однією з найважливіших переваг металевих конструкторів в освіті STEM є їх здатність стимулювати розвиток творчих здібностей та креативності. У цьому такі вироби не відрізняються від популярних наборів LEGO — наприклад, той же конструктор ніндзяго гарно розвиває фантазію та уяву. Але на відміну від пластикових виробів, які складаються з блоків, стандартні металеві набори мають більш різноманітні деталі, серед яких балки, гайки, болти, шестерні та колеса. Їх можна комбінувати незліченними способами, створюючи різноманітні конструкції та машини. Саме ця властивість металевих конструкторів дозволяє учням мислити максимально творчо.

Заохочення до експериментів

Металеві конструктори дозволяють учням, які опановують знання по системі STEM, експериментувати з різними методами будівництва та одночасно досліджувати, як різні деталі взаємодіють одна з одною. Також цей процес прищеплює учням наполегливість і завзятість, оскільки нерідко їм доводиться зробити й протестувати декілька конструкцій, перш ніж зупинитися на тому варіанті, який виглядатиме та працюватиме найефективніше.

Експериментування є ключовим аспектом наукового методу STEM, і беручи участь у цьому процесі, учні краще розуміють, як наукові та інженерні засади можуть застосовуватись у реальному житті.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Розвиток критичного мислення

Коли учні працюють із наборами з металу, їм часто дають конкретне завдання: наприклад, побудувати міст, вежу чи працюючу машину. Щоб досягти бажаного результату, діти та підлітки повинні проаналізувати проблему, розбити її на дрібніші компоненти та розробити рішення, що буде базуватися на інженерних принципах і математичних розрахунках.

Під час роботи з конструктором діти дізнаються, як рівномірно розподілити вагу, щоб досягти стійкості конструкції. Іншими словами, зрозуміють головні інженерні принципи та закони фізики.

Також металеві конструктори допомагають розвивати просторове сприйняття і логічне мислення. Коли учні планують та виконують свої проєкти, вони мають візуалізувати, як з’єднуватимуться різні частини та як вся конструкція функціонуватиме у результаті. Це вимагає здатності мислити «у трьох вимірах» та передбачати, як зміни в одній частині моделі вплинуть на загальну конструкцію. Все це дуже важливо для досягнення успіху у сферах STEM.