Як крадуть паливо?

Існує велика кількість схем паливних та інших махінацій, пов’язаних з транспортом і спецтехнікою. Брати участь в нелегальному бізнесі можуть бути не тільки водії і механіки, але навіть часом завгар і головний інженер.
Зрозуміло, учасникам махінацій впровадження контролю нецікаво, і вони будуть всіляко йому перешкоджати. І якщо опір водія зазвичай виражається в спробах зламати систему, і виявити це не становить проблем, то протидія начальства набагато серйозніше. До речі, лічильники для палива можна придбати на цьому сайті: https://petroline.ua/filter/scetciki
Злив палива з бака
Одна з найбільш простих і нехитрих махінацій. Якщо норма витрати палива завищена, то у водія з’являються надлишки палива. Водій бере вільну ємність (як правило, це каністра 20 або 50 літрів) і за допомогою шланга зливає паливо. Потім паливо продається за ціною нижче ринкової, або використовується для заправки власного автотранспорту.
Купівля «лівих» чеків
Активно практикується в даний час. Якщо водієві видаються підзвітні кошти на покупку палива, він може придбати на трасі в спеціалізованих місцях нелегальні або, так звані, «ліві» чеки. При цьому він звітує перед бухгалтерією підприємства за нібито фактичну заправку палива, якої насправді не було. Водій постійно скаржиться на те, що він не вписується в прийняту норму витрати палива, посилаючись на перевантаження, зустрічний вітер, погані траси, пробки, поганий технічний стан автомобіля та інше.
Підкручування одометра
Водій підкручує показання одометра або лічильника мотогодин. Існують спеціальні пристрої, які підключаються до цих приладів, і з їх допомогою проводиться накрутка до необхідних показань. Іноді лічильник мотогодин або спідометр цілеспрямовано виводять з ладу, списуючи за подорожнім листом нібито пройдений кілометраж/відпрацьовані мотогодини. Накрутка відбувається, як правило, у вечірній час (після роботи, в гаражі). Водій на підкручений кілометраж або зливає паливо (як правило, за завищеною нормою), або купує «ліві» чеки. Підприємство несе збитки через упущену вигоду, так як одна година простою техніки коштує набагато дорожче злитих 50 літрів палива.
Як крадуть паливо?
Існує велика кількість схем паливних та інших махінацій, пов’язаних з транспортом і спецтехнікою. Брати участь в нелегальному бізнесі можуть бути не тільки водії і механіки, але навіть часом завгар і головний інженер.
Зрозуміло, учасникам махінацій впровадження контролю нецікаво, і вони будуть всіляко йому перешкоджати. І якщо опір водія зазвичай виражається в спробах зламати систему, і виявити це не становить проблем, то протидія начальства набагато серйозніше. До речі, лічильники для палива можна придбати на цьому сайті: https://petroline.ua/filter/scetciki
Злив палива з бака
Одна з найбільш простих і нехитрих махінацій. Якщо норма витрати палива завищена, то у водія з’являються надлишки палива. Водій бере вільну ємність (як правило, це каністра 20 або 50 літрів) і за допомогою шланга зливає паливо. Потім паливо продається за ціною нижче ринкової, або використовується для заправки власного автотранспорту.
Купівля «лівих» чеків
Активно практикується в даний час. Якщо водієві видаються підзвітні кошти на покупку палива, він може придбати на трасі в спеціалізованих місцях нелегальні або, так звані, «ліві» чеки. При цьому він звітує перед бухгалтерією підприємства за нібито фактичну заправку палива, якої насправді не було. Водій постійно скаржиться на те, що він не вписується в прийняту норму витрати палива, посилаючись на перевантаження, зустрічний вітер, погані траси, пробки, поганий технічний стан автомобіля та інше.
Підкручування одометра
Водій підкручує показання одометра або лічильника мотогодин. Існують спеціальні пристрої, які підключаються до цих приладів, і з їх допомогою проводиться накрутка до необхідних показань. Іноді лічильник мотогодин або спідометр цілеспрямовано виводять з ладу, списуючи за подорожнім листом нібито пройдений кілометраж/відпрацьовані мотогодини. Накрутка відбувається, як правило, у вечірній час (після роботи, в гаражі). Водій на підкручений кілометраж або зливає паливо (як правило, за завищеною нормою), або купує «ліві» чеки. Підприємство несе збитки через упущену вигоду, так як одна година простою техніки коштує набагато дорожче злитих 50 літрів палива.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал