Створення флаєра: на що варто звернути увагу?

58

Неважливо, відкриваєте ви магазин або намагаєтеся залучити нових покупців, вам знадобиться стильний бізнес-флаєр, що виділяється на тлі інших. У цій статті ми дамо вам професійні поради по дизайну листівок, прекрасних з усіх боків: практичних, точних і набагато більш творчих, ніж вам може здатися спочатку!
До того, як ми з головою зануримося в обговорення можливостей дизайну, спершу давайте спустимося з небес на землю. Якщо ви мрієте створити флаєр, схожий на одну з робіт Мікеланджело, не факт, що інші будуть дивитися на нього вашими очима.
Рекламуєте ви розпродаж комп’ютерів або вечірку, потрібно пам’ятати, що ваша мета – щоб флаєр був настільки вражаючий, що його відразу захочуть взяти і переглянути. Інформація на ньому повинна бути викладена чітко і послідовно, щоб переконати людину прийти в ваш магазин або відвідати ваш захід. До речі, друкувати флаєри та іншу продукцію можна тут: http://www.elios.com.ua/sticker.html
Перед тим як приступити до дизайну листівки, в першу чергу подумайте про зміст, а не про форму, і не прогадаєте. Звичайно, в продажах дизайн відіграє значну роль, але не суть, що до продажу призведе саме бездоганний дизайн.
Нехай інформація буде короткою – в тексті повинна бути тільки основна інформація, не піддавайтеся спокусі почати лити воду. Люди, які будуть читати флаєр, приділять йому лише дещицю своєї уваги, тому вам треба уявити саме те, що вони встигнуть прочитати за ці частки секунди.
Зробіть інформацію зручною для читання – переконайтеся, що використовуєте великий шрифт, особливо для основного посилу. І не бійтеся, щоб великий, жирний заголовок переважав на більшій частині флаєра.
Зробіть так, щоб контактну та іншу важливу інформацію можна було миттєво побачити – виділіть адресу веб-сайту яскравим кольором або переконайтеся, що дата і час події або розпродажі вказані великим шрифтом.
Запам’ятайте принцип WYSIWYG (What You See Is What You Get – Ви отримуєте те, що бачите) – якщо ви продаєте щось, прикріпіть відповідне зображення. Це може здатися очевидним, але зображення поряд з текстом допоможе набагато швидше здійснити продаж.
Одна з основних проблем для графічного дизайнера – як найкращим чином використовувати маленький простір. Розмір більшості листівок – стандартний А5 (148 мм х 210 мм) або А6 (105 мм х 148 мм), і вам доведеться творчо підійти до питання дизайну макета.
На запрошення або більш формальних брошурах текст на сторінці зазвичай розміщується в одну колонку, а з сіткою макета флаєра можна і варто пограти. Колонки однакового розміру, як в газетах, можуть виглядати трохи строго, спробуйте розділити листівку на нерівномірні частини.

Прокоментуєте?



Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!