Навіщо і кому потрібна сувенірна продукція?

Сьогодні на ринку сувенірної та корпоративної продукції працюють майстри своєї справи з розвиненою уявою і фантазією, що дозволяє забезпечити здійснення найрізноманітніших ідей. Завдяки їх зусиллям сьогодні можливо не тільки порадувати, а й здивувати партнерів, клієнтів і колег, такі сувеніри надовго залишаться в пам’яті і довго будуть радувати Вас і Ваших партнерів.

За допомогою сувенірної продукції https://brandme.in.ua/suvenirna-produktsiya/ Ви можете підкреслити відмінності Вашої компанії або Вашого продукту, а корпоративний захід пройде веселіше і надовго запам’ятається гостям. Сьогодні все частіше для поширення рекламної продукції вибирають оригінальну сувенірну продукцію, наприклад, годинник, брелоки, флешки і багато іншого.

Вибираючи сувенірну продукцію для корпоративних клієнтів і особливо важливих партнерів, слід віддати перевагу VIP-сувенірам, таким як: аксесуари і письмове приладдя, шкіряні щоденники, настінний годинник і т.д. Для поширення серед співробітників та інших клієнтів, можна вибрати більш традиційні: футболки, флешки, парасолі, чашки і т.п., така сувенірна продукція не тільки буде корисна і активно використовуватися, а й буде постійним нагадуванням про Вас.

Також сьогодні часто віддають перевагу нестандартним і нетрадиційним сувенірам, які можуть бути не настільки корисні, але не менш приємні: корзина квітів, м’яка іграшка з цукерками, купон на знижку або сертифікат і т.п. Використання нестандартних підходів доцільно лише тоді, коли Ви впевнені в тому, що сувенір сподобається. Наприклад, нерозумно дарувати кошик квітів чоловікам, а жінкам – сертифікат в паб. Плануючи подарунки слід враховувати стать, вік і рід занять – це допоможе підібрати найкращий сувенір.

Як створюється сувенірна продукція з логотипом?

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

На сувеніри може бути нанесено навіть найскладніший принт у вигляді логотипу компанії. Існує кілька методів оформлення рекламних подарунків. Найпоширеніший вид – це тиснення. Найчастіше такі малюнки створюються на виробах зі шкіри, паперу, шкірозамінника, картону. Якщо презент зі скла, кераміки, металу, то орнамент на нього наноситься за допомогою лазерного гравіювання. На ручки, годинники, брелоки логотип фіксується за допомогою тамподруку. В даному випадку зображення виходить разюче об’ємним, ефектним, «смачним». Шовкографія використовується для створення логотипів на текстилі, папері, кераміці, склі. Кожна компанія може вибрати свій метод, який дозволить їй отримати ідеальні результати.