Календар, пакет банан чи ручка: якою буває сувенірна продукція

467

 

Сувенірна продукція – це річ або комплект речей, що мають у зовнішньому вигляді елементи корпоративного стилю підприємства, що дарує подібну продукцію компаньйонам або клієнтам.

Сувенірами можуть бути абсолютно різні категоріями товарів, а характеристики фірмової стилізації наносяться із застосуванням усіляких технологічних інструментів і пристосувань.

Не так давно можливість замовлення і презентації таких виробів компаньйонам або клієнтам була у підприємств із значним рекламним бюджетним пакетом.

Зараз же сувенірна продукція різноманітна за форматами і вартістю, тому мати її може майже будь-яка фірма. І дедалі більше компаній звертаються до постачальників сувенірів. Зазвичай їх замовляють напередодні святкових подій або урочистостей всередині компанії.

Сувенірна продукція має відмінності в залежності від суб’єкта адресації сувенірного подарунка і від профілю спеціалізації фірми, яка дарує. Наприклад, сувеніри для керівників фірм-партнерів. Вони стверджують ділової тип зв’язків, тому дуже популярні в якості презентів щоденники, органайзери, дорогоцінні кулькові і пір’яні кошти для письма і vip-вироби.

Сувенірна продукція, спрямована на клієнтурну масовість. Завжди її замовлення за чисельністю великі в обсягах і досить прості і бюджетні. Тут перш за все йдеться про пакет банан, пакет банан з логотипом.

Фірмові корпоративні календарі. Не всяка компанія налаштована  замовляти мальовничі перекидні календарні вироби, але календарі на квартал доступніші, а кишенькові міні доступні кожному. Особливість подібної продукції  – утилітарність. Календар від підприємства висить цілий рік в приміщенні, нагадуючи про досягнення і можливості фірми-дарувальника.

Прагнення зберегти кошти від витрат на сувенірах повністю реально в період скорочення кількості грошей на рекламну розкрутку.

Бувають різні методики накладання зображення на сувенірні продукти: тамподрук – вид друку, що має на увазі нанесення зображення на поверхню, що не вбирає вологи (ручка, чашка, тарілка); деколь (перенесення з паперу на поверхню зі скла або кераміки); гравірування лазером (малювання лазерним променем по металу або дереву); фрезерне гравірування по металу; тиснення (нагрівання під тиском з метою зміни ділянок гладкої поверхні на зображення); друк крізь трафарет (наносять малюнок на одяг, пакети з поліетилену і т.п.).

Асортиментний план в цілому зростає з кожним роком і методи виготовлення прагнуть до здешевлення і результативності.

Прокоментуєте?

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!