Яких принципів варто дотримуватися при оформленні такого типу приміщень як кабінет керівника Київ? Перелік рекомендацій більше залежить від індивідуального стилю роботи і бачення компанії конкретного керівника.
Згідно з дослідженнями, на відміну від менеджменту середньої ланки, «закріпленого» на своїх робочих місцях, керівники 70% часу проводять в різних видах спілкування: зустрічах, переговорах, нарадах, і тільки 30% – це дорогоцінний час на концентровану роботу, якого завжди не вистачає . Тому в зоні керівництва бажано передбачити два види простору для двох основних типів роботи: особистий простір для спокійної вдумливої індивідуальної роботи, і простір для спілкування.
Не варто об’єднувати їх в одне, так як в робочому процесі бувають різні типи відвідувачів і різні види нарад. Підійде класичний робочий стіл і, можливо, менш формальна м’яка зона, де можна вільно розташуватися з ноутбуком або блокнотом.
Буде доцільно передбачити окрему переговорну зону для керівництва, при цьому важливо, щоб забезпечувалися всі умови для безперебійної роботи під час брейнстормінгу і командних нарад. Звичайно, вся необхідна техніка має бути присутня. Хоча і цей аспект дуже індивідуальний: для деяких компаній ми заповнювали переговорні високотехнологічним обладнанням, екранами з тач-скрінами, продумували аудіосистему, електронні засоби зв’язку.
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
У фільмі «Соціальна мережа» є момент, де Цукерберг сидить і працює в опенспейсі. Однак, незважаючи на усталений стереотип про ІТ-компанії, кабінет керівника повинен бути звукоізольованою зоною. Ідея про те, що керівництво може нормально працювати в опенспейсі, досить сумнівна.
Незалежно від демократичного стилю компанії, керівник, який перебуває в одному просторі з підлеглими, спонукає їх постійно звертатися до нього з питаннями, і може вийти так, що він буде безперервно вирішувати питання своїх співробітників, не встигаючи справлятися зі своїми завданнями.
Традиційно технологічні компанії самі своїм ритмом роботи задають стандарти дизайну і віддають перевагу креативним та інноваційним стилістичним рішенням. Інтер’єри ІТ-компаній передбачають більшу кількість неформальних переговорних просторів, які стимулюють спілкування і обмін ідеями.
Важливо враховувати індивідуальні особливості майбутнього власника кабінету, тут універсального рецепту немає: хтось продуктивніше працює за робочим столом, хтось – в переговорних.