Як заощадити на автозапчастинах і не потрапити в халепу

1058

 

Знизити витрати на обслуговування автомобіля без шкоди для останнього можна шляхом самостійної покупки запчастин і звернення в хороший автосервіс. Важливо вибрати майстерню, в якій проведуть ремонт і порадять, як і де можна придбати необхідні елементи конструкції за прийнятними цінами.

За типом виробництва розрізняють три категорії автозапчастин:

  1. Оригінальні – випускаються тим же виробником, що і автомобіль. Характеризуються високою якістю, надійністю і підходять для машин конкретних марок і моделей. Вартість висока, часто завищена через престижність бренду і реалізацію через дилерську мережу.
  2. Ліцензійні (аналогові) – випускаються стороннім виробником за ліцензією. За якістю не поступаються оригінальним, буває навіть перевершують. Дешевші від оригіналу, хоча вартість багато в чому залежить від популярності бренду.
  3. Підроблені – виготовляються в підпільних майстернях або на заводах, які не мають ліцензії. У більшості випадків їх якість нижча середньої, рідко трапляються вироби, що відповідають необхідним вимогам. Ціна найнижча.

Де купувати, щоб заощадити?

  1. У магазинах автозапчастин

Шукати треба не найдешевший, а той, де ціна максимально наближена до реальної. Магазин повинен мати всі необхідні сертифікати і пред’являти їх на першу вимогу клієнта.

  1. На авторинках

Великий вибір, мінімальні ціни і можливість придбати сертифікований товар за низьку вартість  –  безумовні плюси авторинків. Але є і мінуси: процес вибору і покупки займає багато часу, а також великий ризик придбати підробку найнижчої якості.

  1. В інтернет-магазинах

Це суттєво економить час – всі маніпуляції можна виконати, не виходячи з дому. Можна швидко порівняти вартість автозапчастини в декількох магазинах. Завдяки послузі доставки покупець не прив’язаний до розташування складу, що буває корисно, якщо потрібної запчастини немає в вашому місті.

Зверніть увагу на оформлення сайту. Солідна компанія, наприклад renix.com.ua, не буде використовувати кричущу нав’язливу рекламу, плутане меню, велику кількість різнокольорових написів. Тільки чіткий зрозумілий інтерфейс.

Картка товару повинна містити фото (при необхідності кілька, які демонструють всі елементи деталі), повне офіційне найменування деталі, аж до артикулу, основні характеристики та додатковий опис по необхідності.

Слід враховувати вік і популярність магазину. Чим старша і відома компанія, тим надійніше. Молоді магазини, намагаючись напрацювати клієнтську базу, знижують ціни і дають хороші знижки, але великий ризик обману.

 

Прокоментуєте?

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!