У дослідженні 2015 року, проведеному у Великобританії, дослідники дійшли висновку, що проектування робочих приміщень, що створюють можливості для співробітників об’єднуватися для співпраці та спілкування, може продемонструвати збільшення інновацій (Public Health England, 2015). Кожна організація має хоча б одну таку кімнату, яка дозволяє працівникам сидіти разом. У більшості офісів ця кімната є конференц-залом.
Сьогодні конференц-зали відіграють у компаніях велику роль, адже часто стають інноваційним центром або залою засідань. Тому важливо звернути увагу на меблі в цій кімнаті.
Традиційно меблі для конференц-залів включають стіл, стільці https://hator-m.com/product-category/kresla-dlya-zalov/ та складські приміщення. Залежно від того, як використовується простір, можуть також знадобитися інші меблі, такі як кафедри. Однак перед тим, як підбирати меблі, важливо пам’ятати про деякі ключові моменти.
Одна з найважливіших речей, яку слід враховувати при підборі меблів, – це вільний простір в будь-якому приміщенні, в якій компанії вирішать проводити збори та конференції. Щоб кімната для переговорів залишалася гнучкою та простою у використанні, може бути гарною ідеєю використовувати модульні багатоцільові меблі, такі як розкладні столи та крісла, що складаються в штабелі.
Кількість людей, які користуються кімнатою, також визначатиме меблі, придбані для неї. Залежно від кількості співробітників, які можуть використовувати приміщення конференц-зали, компаніям потрібно буде визначити місткість та розмір столиків для конференц-залів, вибраних для їхніх офісів. Це також визначатиме розміщення меблів, оскільки важливо залишати достатньо місця для пересування людей.
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
Чи збираються користувачі сидіти, користуючись кімнатою? Вони працюватимуть на комп’ютерах чи будуть проводити постійні наради? Кімната буде використана для аудіо- та відеоконференцій? Чи будуть проводитись презентації у кімнаті? Це все важливі запитання, на які потрібно відповісти, щоб правильно підібрати меблі для кімнати для переговорів.
Естетична чутливість та декор офісу також визначатиме тип меблів, який буде підібраний. Для відчуття єдності внутрішнього дизайну офісу важливо, щоб будь-яка придбана річ відповідала стилю решти офісу. Нові меблі також повинні відповідати іміджу фірми компанії.
Вибрати стільці для конференц-залів чи будь-які інші меблі легко, коли враховувати ці поради.