Як створити ефективну листівку?

430

Ви збираєтеся надрукувати листівки, і це здається вам абсолютно простим і в чомусь повсякденним заходом. Але щоб ваші гроші на друк поліграфії були витрачені з користю, необхідно дотримуватися ряду нескладних правил, які зроблять листівку інформативною, привабливою для цільової аудиторії.

Намагайтеся виділитися, «зачепити» увагу потенційного клієнта, використовуючи великі фото, які повинні привернути саме вашу аудиторію (наприклад, якщо листівка покликана рекламувати товари для чоловіків, можна використовувати фото привабливих жінок), а також великий і читабельний шрифт.

Дайте волю фантазії!

Не обмежуйте фантазію, використовуйте нестандартні варіанти. Так, наприклад, можна замовити листівки незвичайної форми, наприклад, круглі, трикутні і т.д.

Брендування в усьому

Стилізують листівки під просувний об’єкт – використовуйте корпоративні кольори, слогани, форми, емблеми.

Вся суть – у двох словах

Суть вашої рекламної пропозиції повинна відразу кидатися в очі навіть при побіжному погляді на листівку або флаєр. Робіть колірні або контрастні акценти на найважливіших, ключових словах, як то: «косметика», «побутова хімія», «товари для мам», «суперклей» і так далі.

Далі необхідно коротко і яскраво пояснити, чому ваша пропозиція унікальна, і в чому її переваги над пропозиціями конкурентів. І такі посили потрібно писати великим шрифтом.

Яскраве видно краще

Використовуйте так звані «ай-стопери» (eye-stopper) – елементи, які зупиняють погляд, яскраві, контрастні кольори.

Стислість сестра таланту

Пам’ятайте, не варто писати цілі пасажі про свій товар або послугу. Чим менше тексту, тим легше і швидше він читається і сприймається. У реченні повинно бути не більше 6 слів, а його зміст повинен бути зрозумілий навіть дитині. Так, не слід використовувати занадто складні слова або вирази, адже ваш потенційний клієнт може не зрозуміти повідомлення з першого разу, а довго вчитуватися в текст він точно не буде.

Гумор вам допоможе!

Гумор може значно збільшити ефективність листівки як рекламного інструменту. Багато підприємців свідомо роблять ставку на смішні і навіть ексцентричні слогани або гасла, прекрасно усвідомлюючи, що вони відмінно привертають увагу.

Більше конкретики!

Використовуйте конкретні цифри. Так, якщо ви, наприклад, організовуєте розпродаж або особливо підготовлену акцію, «Знижка 70%» скаже набагато більше, ніж багато неконкретного тексту.

Більше вигуків!

Не економте на знаках оклику! Використовуйте слова-маркери, такі як «терміново», «вперше», «стоп» і т.д.

Ніяких “НЕ”, тільки тверде “ТАК”!

Текст листівки повинен бути ствердним. Повністю виключіть всі заперечення, так як будь-яка негативація сприймається людиною більш чутливо навіть на рівні підсвідомості. Так, людина може «опустити» частку «не», а це, зрозуміло, сильно змінить ваше інформаційне повідомлення. Не використовуйте туманних формулювань «чесна ціна», «ви можете не побоюватися обману», так як саме такі фрази навпаки змусять клієнта засумніватися в інформації на листівці.

Не економте на маркетологах – робіть яскраві слогани!

Постарайтеся поставити себе на місце споживача, і розробити текст, який привернув би особисто вас.

Якщо Вам вдасться слідувати всім цим нескладним рекомендаціям, пора переходити до замовлення друку листівок!

Прокоментуєте?



Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!