Як доглядати за дизельним двигуном

Зі встановленням мінусової температури багато власників дизельних машин стикаються з проблемою “холодного” пуску силових агрегатів. Найчастіше складності виникають вранці у тих водіїв, чиї машини “переночували” на морозі. До цього призводить ряд помилок самих водіїв.

Поширеною помилкою є несвоєчасна заміна масла в дизельному двигуні автомобіля http://tahoservice.ua. Справа в тому, що в дизелі в процесі роботи виділяється велика кількість сірки.

Як наслідок, в такому моторі слід міняти масло частіше, ніж в бензиновому. Хочете продовжити життя дизелю і спростити “холодні” пуски, міняйте масло кожні 7-8 тисяч км пробігу, а не кожні 10-15 тисяч км., як у бензинового мотора. І, зрозуміло, замість “мінералки” віддайте перевагу напівсинтетиці, а ще краще “синтетиці”.

Крім того, щоб уникнути проблем з пуском дизеля слід своєчасно прочищати паливний насос і фільтр, а при їх пошкодженні або сильному забрудненні, буде потрібно провести заміну всього компонента. При використанні неякісного палива забруднення паливопроводу відбувається досить швидко – вже через пару тисяч кілометрів пробігу.

Як правильно заводити дизельний мотор

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Ключовим моментом при запуску дизеля грає температура в циліндрах. Щоб її підвищити, на таких моторах використовуються додаткові свічки розжарювання, які заздалегідь підігрівають камеру згоряння перед подачею повітря і солярки. З огляду на це перед запуском дизельного двигуна необхідно прогріти циліндри, активувавши свічки.

Слід діяти за таким алгоритмом. Повернути ключ у замку запалювання, дочекатися, поки загориться, а потім згасне індикатор роботи свічок (у вигляді спіралі).

Процедуру можна повторити кілька разів. Можна дочекатися також характерного клацання реле свічок розжарювання, який вказує на їх відключення. Тільки після цього слід заводити мотор.

Чого робити не слід

Запускати “сплячий” дизель за допомогою буксирування – досить ризикований крок. Справа в тому, що в момент запуску кутове прискорення маховика може виявитися помітно вищим, ніж при запуску дизеля стартером.

Привід ГРМ ремінного типу у “легковиків” може перескочити через кілька зубів або порватися. Якщо ж в газорозподільному механізмі встановлений ​​металевий ланцюг, він може розтягнутися. В результаті поршні можуть “зустрітися” з клапанами з усіма витікаючими наслідками.

Якщо ж необхідність запуску двигуна “з толкача” – єдиний вихід, слід здійснювати його тільки на підвищених передачах (наприклад, на четвертій замість третьої). Такий алгоритм хоча б частково зменшить ударні навантаження на деталі ГРМ.