Миколі Біденку
1.ПОЗА СТРУМОМ
ручний режим
навчителів і учнів
наручники – побічні
рук подробиці:
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
смерть у числі
у числах неминучість
від математики –
старої богородиці
підтекст молитви несумісний з мовою
хоч саме він – постійний провідник:
що є молитва і кого ми молимо
чого ми хочемо від Нього чи від Них
чи можемо сприймати як оздоблення
появу морди в залишках лиця:
існує вибір і не
нами зроблений
якщо в природі засідка мерця
тече су-кров-иця – посмертний вихід крови –
сургуч печатки на магніт полів:
сад міміки – плоди його воскові
як розв’язок здебільш
старих вузлів
2.ПОЗА ОБРІЄМ
2.1 РУХ В УЯВУ
лук паралічу
очікування появи
лучника з напинанням обличчя: кристалізується світло
знеструмленого горілиць
тобто протічний запис зникомий із викидів пам’яти – свідчення притомности саме там
помічений рух саме той рух
відсутніх рук побачений як
випадок у змаганні
полюсів у поки що людській подобі
оранжерея
подоб: яка ж вона холодна іскра
Божа –
байдуже чи буде передбачена в
приреченій на розчинність пам’яті чи
буде успадкована іскристим хаосом зіставлень
м-уж-ніх з хо-роб-рими в іменах
невидимих без любощів і триватиме
в поколіннях кровоносів: вони й ті
хто долає хо-роб-рість життя в уже майже незримих ут-роб-ах очікувано плідних і то
у виставкових краєвидах де
названа природою родина зразків – се
ненастанне лікування невідкладним
розривом між зразками розкладу обожуваної постави – жахає місячний бік місяця якраз перед
посівним бунтом
мікроорганізмів – випромінюється з порожнечі – сеї повної чаші –
у межах знову таки
невідкладного процесу забуття
якщо се той відбиток того вказівного перста побачений
померлими очима то чи
примножуємо принадність трупної отрути – материнських вузликів у
розв’язку тіл з попаданням
у кожен зразок одноразовости
передчуття ґвинт-обігу у незмінно точних перевідинах уяви живих: саме так і має
хвилювати загроза скарг (с)віту
цього (з)віту цього
2.2 ДІАМЕТР РОЗІРВАНОГО КОЛА
письмо
святою мімікою штриховим рухом
знову-таки набором складових обличчя – се і є допуск до
прірви перевороту: поверненням у
примусове заціпеніння над амфорою виходу
відбути
без-лицим – у засміченій записами клітковині
вічно троїстого запрягу
спів-не-існування наборів
паств із абсолютістю
повернення відведеного на всіх
нас – очевидців облави на
дозрівання невидимості: здавалося
б перехідне Я
розхитує періодичну герметичність заповідника випущених за діаметр розірваного кола
обабіч обрію
воістину золотий запа(и)с
наручників збігається з запа(и)сом обох
рук: доки триває гра на кров
поіменно виробляються докази повернення
того юнака
лише непрозорість
глибини успадкована від серцебуття гарантує сипкість навіяних пунктирів
і самих мостин химерного
штрихування відпрацьованих доріг –
набір здавалося б забутих зобов’язань
перед позасистемним відпочинком
складових видовища: те воїнство те входження в
перебіг наших свят виводить носія незабутого письма з міміки – з
присяги зачаклованих у період знекровлення провокуючи на кожне впізнання Його Ним: а
се і є передозування первородним гріхом
2.3 КАМІНЬ МАЯТНИКА
побути – а се сердечне цвітіння –
і воно бентежить усіма зчепленнями каменоломні
як би не нівечилося лекало ягоди
а він –
навернений до весни –
по він-ця
середини
позаяк будь-який
камінь
будь-яке занедбане місце на рухові
творить велике коло
заколоту:
Я годує ягодою усіх без винятку пасажирів змін
а відтак камінь вертається в почекальню
до періодичного ґвалтування непритомністю
дарма що кожному з
уражених змінами
кортить побути стороннім
у хімічному складі крові:
які вони – дотичні до
кістяків переломи
яке воно
трансплантоване з мерців
коли дотик – могильний бруд:
той хлопець – та сережка
нашого саду –
спочиває у
попільницях
на тлі гончарного круговороту
3.Поза нулем
посмертна гра поділена на тайми
(безодні дно засвідчує емаль):
поміж живими й
мертвими тілами
розбіжностей
і збіжностей нема
але є сон побачений з
пробірки
і є у краплях сльозогінний зір:
всі виходи з нуля – з
порожньої робітні –
ведуть у числа
з котрих кожне – звір
в картині світу – в
лабіринті келій
цей стан пліч-о-пліч – магія плеча:
реле із келії повчань і євангелій
спрацьовує і пророста
свіча…
… вона горить у протоколі таїнств
із правил гри виводячи грачів:
дар непорушности або
класичний танець
з молекулярним рухом
при свічі
4.
КЛОН
в пам’ять вводяться символи віри –
до спасіння дотичні п’явки:
осінь – золото –
час ювелірний
неповторність триває віки
ллється кров у краплинах і ріках
із набором двояких тілець:
на арійськість
чи гріх перевірка
на кінцевій зупинці сердець
величини здавалося б сталі –
вхід і вихід минулих людей:
з поля зору – за обрій
і далі –
мародер за при-марами йде
стан речей у постійній облозі –
ґвалт подзвіння
мовчання чарок:
пізня осінь – сніжини
лейкозні
поспішають на перший урок…
…ювелір себто виріб із світла –
неповторного виходу
клон:
герметичність життя безпросвітна –
з трьох китів під землею піддон
______
*Тибетська Книга мертвих
м. Київ