Цьогоріч дізнаємося про нові можливості для літературного сектору, працюємо з процесами ваших організацій та ініціатив, говоримо про стратегування діяльності та розвиток аудиторії, вивчаємо інструменти і практики що допоможуть ефективніше організувати роботу культурних менеджерів у сучасному світі.
До участі запрошуються представники літературного сектору, зокрема й у першу чергу – очільники і менеджери культурних проектів, організацій, фестивалів, ініціатив, видавництв, бібліотек та книжкових просторів.
Реєстрація триватиме: з 13 по 31 січня 2020 року. Сповіщення про результати добору учасників: 3 лютого 2020.Організаційний внесок становить: 300 грн. (Оплата – на місці. Зібрані кошти буде спрямовано на покриття організаційних витрат події: кава-брейки, поліграфію, робочі матеріали, гонорари, проїзд і поселення спікерів).
Увага! 1. Кількість місць обмежена (80 осіб). Учасники добиратимуться на конкурсних засадах. Особливу увагу приділяємо вашій Мотивації до участі у події. 2. Організатори Конгресу не покривають витрати на проїзд та поселення учасників.
Реклама
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
Організатор: ГО «Український Літературний Центр» (ULC). Організаційні і програмні партнери: Goethe-Institut в Україні, Український Культурний Фонд, House of Europe, Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, Агенція з опису та оптимізації бізнес-процесів Manageable, Організація «Інша освіта», Ініціативна група «Перекладачі в дії». Ексклюзивний медіа-партнер Конгресу: Культурно-видавничий проект «Читомо».
Ми використовуємо файли cookie. Продовжуючи перегляд сайту, ви приймаєте нашу політику конфіденційності та умови використання
OkPrivacy policy