За півтора місяці мемуари Буша розійшлися двохмільйонним тиражем

Додатковий
тираж книги спогадів колишнього американського президента може перевищити ще
два мільйони екземплярів.

Інтерес
читачів до мемуарів Джорджа Буша-молодшого під назвою Decision Points («Ключові
рішення») тримається на подив стійко з моменту появи книги в продажу на початку
листопада. Тоді видавництво Crown Publishing Group офіційно повідомило про продані в перший же день 220 тисяч
екземплярів – більш ніж сьому частину всього тиражу, що складав на той момент
1,5 мільйони копій. Впродовж двох наступних тижнів було реалізовано вже більше
1,1 мільйона екземплярів, після чого видавництво вирішило додрукувати тираж до
2,1 мільйонів. Літературні достоїнства книги оцінюються в основному більш ніж
стримано, а власне діяльність Буша як президента США, про яку і йде мова в
книзі, – очікувано негативно. Проте  підігрітий активними обговореннями мемуарів у
ЗМІ ажіотаж забезпечує «Ключовим рішенням» постійне долучення нових читачів.

Як
повідомляє The
Associated Press, Crown Publishing Group
розповсюдило інформацію про те, що число проданих екземплярів мемуарів
перевищило позначку в 2 мільйони менш ніж за два місяці після виходу книги. При
цьому близько 200 тисяч копій видання було продано в цифровому форматі.
Впродовж уже декількох тижнів книга не покидає верхнього рядка рейтингу бестселерів
Amazon, і додатковий тираж загалом може скласти близько 2,6 мільйонів
екземплярів.

За словами представника видавництва, мемуари, судячи з
усього, серйозно претендують на статус головного американського бестселера в
жанрі нон-фікшн
за підсумками цього року.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал