Війна аж ніяк не зменшила інтересу українців до книг – дослідження

Відзначається зростання читацької активності серед українців. За останній рік чоловіки в середньому прочитали вже до 25 книжок (в порівнянні з минулим роком, коли ця цифра становила 20), а жінки – 18 книг (у порівнянні з 12 минулим роком). Такі результати були отримані під час “другої хвилі” дослідження на українському книжковому ринку, проведеного видавництвом “Книголав”. За основний мотив для покупки книги найчастіше визначають рекомендації від інших людей (47% опитаних) і рекламу (40%).

За словами співзасновниці видавництва “Книголав” Світлани Павелецької, опитування проводилося серед жінок і чоловіків віком від 18 до 55 років, які проживають в Україні, Польщі, Німеччині та Чехії. Умовою для участі в опитуванні була наявність покупки хоча б однієї книги одного з провідних українських видавництв протягом року.

Павелецька також повідомила у своєму блозі на NV, що “Книголав” провів 200 глибоких інтерв’ю (що є вдвічі більше, ніж минулого року – 100) і отримав 15,130 онлайн-відповідей (в порівнянні з 2,500 у 2022 році).

“Метою нашого дослідження було отримання відповідей на дев’ять ключових запитань (які ми називаємо гіпотезами) щодо покупців книг, каналів та частоти їх покупок, популярності видавництв, тематики літератури, формату (папір чи онлайн), головних мотивів для покупки і багато іншого”, – розповіла видавчиня.

На основі зібраних даних за перші три квартали 2023 року, “Книголав” розробив свою власну карту для авторів і видавців книг, відзначивши основні риси споживацької поведінки на ринку літератури.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал