В країнах ЄС розпочнеться кампанія протидії російської дезінформації про українців

Наступного тижня дочірня компанія Google Jigsaw розпочне кампанію протидії дезінформації про українських біженців у Польщі, Словаччині та Чехії на основі досліджень психологів. Про це повідомляє Reuters.

Співпрацюючи з Jigsaw, психологи з деяких університетів, зокрема, Кембриджа, створили 90-секундні ролики, покликані «прищепити» людей від шкідливого контенту в соціальних мережах. Ролики, які будуть показуватися в рекламних слотах на YouTube, а також на інших платформах, таких як Twitter, TikTok і Facebook, мають на меті допомогти людям визначити маніпуляцію або феки в новинах.

«Якщо ви скажете людям, що є правдою, а що брехнею, багато людей будуть заперечувати. Але те, що ви можете передбачити, — це методи, які будуть використані для поширення дезінформації, як у випадку з українською кризою», — пояснив Джон Розенбек, провідний автор дослідження, яке стоїть за цією кампанією.

Поширення оманливої ​​та фейкової інформації в Сполучених Штатах і Європі через соціальні медіа призвело до того, що уряди різних країн наполягають на прийнятті нових законів для припинення кампаній дезінформації.

«Ми розглядаємо це як пілотний експеримент, тому немає абсолютно жодних причин, щоб цей підхід не можна було застосувати в інших країнах», — сказала Бет Голдберг, керівниця відділу досліджень Jigsaw.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Акція триватиме один місяць.

Раніше «MediaSapiens» повідомляв, що Google запропонував «щеплення» проти дезінформації. Нове дослідження продемонструвало, як можна навчити людей розрізняти фейки замість того, щоб розвінчати їх постфактум.

ms.detector.media

Фото: Алесь Усцінаў/ Рexels