Серед покупок, які
російські користувачі здійснюють через Інтернет, переважають книги.
Це з?ясувалося в ході
опитування, яке проводилося в рамках дослідження особливостей споживчої
поведінки інтернет-користувачів компанією PricewaterhouseCoopers (PwC). У
жовтні 2009 року було опитано 2 тисячі користувачів глобальної мережі в 11
найбільших містах Росії: Москві, Санкт-Петербурзі, Єкатеринбурзі, Казані,
Нижньому Новгороді, Новосибірську, Омську, Ростові-на-Дону, Самарі, Уфі,
Челябінську.
Хоча б один раз покупку в
Інтернеті здійснили 80% опитаних, у столиці цей показник сягає 87%. За
результатами опитування, книги посідають перше місце серед товарів, які опитані
купували за допомогою мережі – 46%. Дещо поступаються побутова електронна
техніка (40%), далі йдуть комп?ютери, ПЗ (35%), косметика, парфумерія (31%) та
інші товари.
У низці переваг
онлайн-шопінгу опитані виділяють економію часу (74%), доставку додому (65%),
можливість уникнути суєти традиційних магазинів (61%), цілодобовий режим роботи
(58%), можливість знайти товар, відсутній в традиційних магазинах ( 55%) тощо.
59% учасників опитування вважають за краще оплачувати покупки готівкою кур?єру,
майже половина користується електронними платіжними системами.
До речі, як з?ясувалося,
російська інтернет-аудиторія досить лояльно ставиться до отримання рекламної
інформації про маркетингові акції та новинки. 66% користувачів мережі вважають
за краще отримувати таку інформацію по електронній пошті, 26% – через соціальні
мережі і лише 17% заявили, що не бажають отримувати її зовсім.
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал