Українці відмовляються від російського контенту: дані нового дослідження

Українські глядачі, слухачі і читачі майже повністю відмовились від російського контенту. Це стосується російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики.

Про це під час презентації щорічного дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії», що відбулася в Укрінформі, розповіла старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України Марта Наумова.

«Українська аудиторія майже повністю відмовилася від російського контенту. Це стосується російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики. Частка тих, хто повністю відмовився від російського інформаційного продукту, коливається від 69% до 79%», – розповіла Марта Наумова.

«Разом з тим зросла частка тих, хто почав дивитися матеріали, до створення яких залучені військові експерти, а також ми спостерігаємо зростання зацікавленості аудиторії в українському контенті – цікавить українська популярна музика, матеріали, що стосуються історії та культури України», – розповіла соціологиня.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Кількісне дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії» відбулось методом інтерв’ю «обличчя до обличчя» за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI). Обсяг вибірки склав 1200 респондентів – доросле населення України (18+). Польовий етап здійснено компанією New Image Marketing Group з 15 по 29 січня 2024 року.

ukrinform.ua