«Українське слово — наша броня»: засновник Yakaboo розказав, як його компанія врятувала мільйон книжок і запрацювала на Буковині

Yakaboo — національна книжкова платформа. До 24 лютого компанія мала під Києвом найбільший в Україні книжковий склад площею 5 тис. м². З початком повномасштабної війни її гендиректор Іван Богдан прийняв рішення релокувати бізнес на Буковину, щоб врятувати майже мільйон українських книжок та зберегти робочі місця.

Всеукраїнська інформаційна кампанія «Пліч-о-пліч» розповідає історію релокованого бізнесу.

– Російське вторгнення вплинуло на життя кожного українця. Книжкова галузь у цьому випадку не стала винятком. Ми розуміли, що в нас на складі знаходилось майже мільйон книжок, і ми чітко-твердо прийняли рішення, що нам потрібно робити релокацію бізнесу. Ми повинні були відновити роботу, щоб українці могли купувати книжки. Для нас був особливий момент, коли приїхала перша фура і ми побачили книжки, які вціліли. За весь цей час ми перевезли майже мільйон книжок. На це нам знадобилось 24 фури. Те, що ми робили, було ризиковано, складно, але це того вартувало. Бо всі ми розуміємо, що українська книжка, українське слово – це наша броня. Книжки, які ми читаємо, формують нашу ідентичність, – каже Іван.

На підприємстві зараз працюють 70 робітників, половина з яких – представники однієї з громад краю. Тож книгами зараз опікуються місцеві жителі та вимушені переселенці, які наразі проживають на Буковині.

– Перше, що ми почали робити, – наймати місцевих жителів. На складі працює майже 70 людей, 20 з яких переселенці, а всі інші – це якраз представники місцевої громади. В них я відчув відкритість, щирість і бажання допомогти, – зазначає пан Іван.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

YAKABOO планує створення у Чернівцях культурно-літературного хабу – простору для читання, дозвілля та приклад успішної співпраці бізнесу і влади на користь людей. Також на початку повномасштабного вторгнення компанія відкрила українцям безкоштовний доступ до всіх книжок в додатку YAKABOO. Там можна прочитати й книги чернівецьких видавництв. За період із початку бойових дій додатком скористалися понад 600 тисяч українських читачів.

Довідково

Соціальний проєкт «Пліч-о-пліч» розповідає історії про надзвичайних українців. Слідкувати за історіями героїв можна в Instagram та Facebook.

«Пліч-о-пліч» — всеукраїнська кампанія про єдність українців й про те, що ми незламні, вільні та сміливі тоді, коли разом, яка реалізується за участі Рівненської, Тернопільської, Івано-Франківської, Львівської, Закарпатської, Чернівецької, Волинської ОДА.

Проєкт USAID «Трансформація комунікацій» має на меті працювати в партнерстві з Урядом України, приватним сектором та громадянським суспільством задля підвищення стійкості демократії в Україні через інноваційні підходи, які залучають українців до обговорення демократичних перетворень та Європейської інтеграції країни.

cvnews.cv.ua