У США стрімко зростає популярність аудіокниг

Окрім кількості слухачів, зросло й число самих видань.

Американська асоціація видавців аудіокниг оприлюднила звіт 2018 року. За підсумками року, аудіокниги у США посідають все більшу частину книговидавничого ринку. Прибуток від продажу аудіокниг торік зріс на 24,5% порівняно з 2017 роком й сягнув 940 мільйонів доларів, повідомляє ТСН з посиланням на publishingperspectives.com.

Дослідження здійснила незалежна дослідницька організація Management Practice. Згідно зі звітом, на 27,3% збільшилася кількість проданих примірників аудіокниг.  91,4% з них аудіокниги у цифрових форматах, 7,8% – книжки на CD-дисках, і лише 0,8% – інші формати, зокрема,  MP3 CD чи набори книжка+СD.

За результатами дослідницьких компаній Edison Research та Triton Digital, які об’єдналися 2014 року для проведення найбільш тривалого і найвпливовішого дослідження в галузі використання споживчих засобів масової інформації у США, 50% американських читачів старше 12 років хоча б раз слухали аудіокниги, а це на 6% більше, ніж торік. Крім того,  51% постійних слухачів – люди віком 18-44 роки.

Окрім кількості слухачів, зросло й число самих видань. Загалом 2018 року їх було опублікованого 44 685, що на 5,8% більше стосовно попереднього року.

Серед найпопулярніших жанрів: 67,3% – художня література (детективи, трилери, гостросюжетна література, наукова фантастика і фентезі) і 32,7% нон-фікшн (історичні видання, біографії, мемуари, мотиваційна література).

Частково зростання популярності аудіокниг зумовлене і різноманіттям форматів та легкістю прослуховування їх під час інших занять. Зокрема, 74% аудіокниг слухають в автомобілях (торік цей показник становив 69%) або вдома – другий найпопулярніший варіант.

Залишити коментар