У РФ ліквідували радіостанцію «Эхо Москвы» та телеканал «Дождь»

757

Роскомнагляд заблокував сайти радіостанції «Эхо Москвы» та телеканалу «Дождь» через висвітлення російської війни проти України, а згодом рада директорів інформаційно-розмовної радіостанції «Эхо Москвы» ухвалила рішення про ліквідацію радіостанції та сайту. Про це повідомляють головні редактори радіостанції «Эхо Москвы» Олексій Венедиктов та «Дождя» Тихон Дзядко. 

Рада директорів акціонерного товариства «Газпром», до якого належить «Эхо Москвы», ліквідувала медіа через звернення Генпрокуратури Росії, у якому радіостанцію звинувачують у поширенні «неправдивої інформації» про дії російських військових в Україні.

 

«Рішення про ліквідацію було ухвалене всього за 15 хвилин без моєї участі, мене навіть на засідання не запросили», — зазначив Венедиктов.

 

Раніше радіостанцію вже відключили від ефіру на вимогу Генпрокуратури РФ, а Роскомнагляд заблокували сайт радіо з таким формулюванням: «У зв’язку з цілеспрямованим та систематичним розміщенням інформації із закликами до екстремістської діяльності, насильства, а також свідомо неправдивих відомостей щодо дій російських військовослужбовців у межах проведення спеціальної операції із захисту ДНР та ЛНР». Також Роскомнагляд вимагав у Google видалити додаток радіостанції з Google Play.

 

Водночас трансляція програм «Эхо Москвы» продовжується на YouTube.

 

Разом з тим головний редактор телеканалу «Дождь» Тихон Дзядко зазначив, що Генпрокуратура не пояснила, які саме матеріали каналу порушують законодавство.

 

«Эхо Москвы» — російська цілодобова інформаційно-розмовна радіостанція. Вона орієнтована на новинне мовлення, основні програми — новини політики й культури, огляди преси.

 

«Дождь» — російський інформаційний телеканал. Входить до складу медіахолдингу «Дождь».

 

Прокоментуєте?

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!