У Латвії заборонили трансляцію рупору російської пропаганди

600

RT (кошишній Russia Today), за оцінкою латвійських органів безпеки, є найвпливовішим каналом російської пропаганди на Заході.

Національна рада з електронних ЗМІ (НРЕЗМІ) Латвії заборонила трансляцію семи програм російського телеканалу RT і закликала інші країни ЄС вчинити аналогічно. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна» з посиланням на офіційне повідомлення латвійського регулятора.

«RT, як і інші канали кремлівської пропаганди, намагається представити Латвію як неспроможну країну», – пояснює своє рішення НРЕЗМІ.

Так, канали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary і RT TV будуть заборонені, тому що вони знаходяться під фактичним контролем і управлінням керівника МІА «Россия сегодня» Дмитра Кисельова, щодо якої вжито санкції Ради ЄС.

Нагадаємо, до МІА «Россия сегодня» також належить агентство Sputnik. Через причетність до Кисельова Естонія ввела санкції проти «Sputnik Естонія», агентство призупинило роботу.

Крім цього, Литва вирішила заблокувати російське інформаційне агентство «Sputnik Литва» через порушення авторського права. Також Литва заборонила в’їзд шеф-редактору новинного агентства «Sputnik Литва» Марату Касему.

Прокоментуєте?



Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!