У Facebook та Instagram заборонять рекламу, засновану на расі, сексуальній орієнтації та релігії користувачів

Компанія Meta, якій належать Facebook, Instagram та рекламна мережа Audience Network, з 19 січня прибере зі своїх систем кілька тисяч ключових слів для реклами, спрямованих на расу, сексуальну орієнтацію, релігію, політичні вподобання та інші чутливі теми.

Як повідомляє hromadske.ua, про це вказано у заяві компанії.

Ось приклади деяких ключових слів, з якими пости у соцмережах не можна буде рекламувати:

  • причини здоров’я (наприклад, «поінформованість про рак легенів», «Всесвітній день боротьби з діабетом», «хімієтерапія»);
  • сексуальна орієнтація (наприклад, «одностатеві шлюби» та «культура ЛГБТ»);
  • релігійні обряди та групи (наприклад, «Католицька церква» та «єврейські свята»).

«Рішення видалити ці ключові слова було непростим, і ми знаємо, що ця зміна може негативно вплинути на деякі підприємства та організації», — заявили у компанії.

Там зазначили, що деякі з їхніх рекламних партнерів висловлювали занепокоєння через скасування реклами для постів із такими ключовими словами. Пояснювали це своєю здатністю сприяти позитивним змінам у суспільстві. Тоді як інші рекламодавці розуміють рішення про їхнє видалити, додали у Meta.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Не єдині зміни у Facebook

Ще в липні очільник Facebook Марк Цукерберґ заявив про плани перетворити свою соцмережу на метаверс-компанію. За задумом, вона перетвориться на онлайн-світ, де за допомогою засобів доповненої та віртуальної реальності люди між собою взаємодіятимуть на відстані з ефектом максимальної присутності.

«У майбутньому ми не будемо просто зідзвонюватися — ваша голограма, приміром, зможе сісти на мій диван, або ж я як голограма сяду на ваш. І буде таке враження, наче ми в одному місці — хоча ми й будемо в різних штатах чи на відстані сотень, тисяч миль», — розповів Цукерберг.

Соцмережа в останні роки активно вкладається в технології доповненої та віртуальної реальності. У 2019 році вона придбала розробника VR-окулярів Oculus за два мільярди доларів. У вересні того ж року Facebook оголосила про наміри створити нову платформу Horizon — це віртуальний світ, де можна стати 3D-аватаром.

Через це Facebook наприкінці жовтня навіть оголосив про зміну своєї назви на Meta. За словами Цукерберга, назва Facebook не відбиває всього, чим займається компанія, і асоціюється лише з соцмережею.

Перейменування стосується лише назви компанії; однойменна соцмережа Facebook та решта продуктів збережуть свої

 

Передплатіть «Українську літературну газету» в паперовому форматі! Передплатний індекс: 49118.

Передплатіть «Українську літературну газету» в електронному форматі: https://litgazeta.com.ua/peredplata-ukrainskoi-literaturnoi-hazety-u-formati-pdf/

“Українську літературну газету” можна придбати в Києві у Будинку письменників за адресою м. Київ, вул. Банкова, 2.