The Washington Post може стати збитковим у 2022 році. У виданні зростають невдоволення – NYT

Американське видання The Washington Post може стати збитковим у 2022 році після кількох років прибутковості. Про це йдеться в статті The New York Times, називаючи причиною стагнацію в сфері цифрових підписок. Видання на умовах анонімності зібрало свідчення понад 20 людей, знайомих з бізнес-операціями The Post.

Після того, як Джефф Безос купив The Washington Post у 2013 році, бізнес процвітав, а редакція подвоїлася, додавши ще сотні журналістів. Але в 2021 бізнес The Post зупинився.

За словами кількох співробітників організації, зараз у The Post менше трьох мільйонів платних цифрових підписників, про яких вона звітувала наприкінці 2020 року. Дохід від цифрової реклами, отриманий The Post, упав приблизно до 70 мільйонів доларів США протягом першої половини року, що приблизно на 15% нижче, ніж у першій половині 2021 року, згідно з внутрішнім фінансовим документом, отриманим The New York Times.

Як повідомляється, виконавчий директор і видавець Фред Райан вже обговорив з керівниками редакцій можливість скоротити 100 працівників з 1000 наявних.

Прессекретарка The Post сказала, що організація не скорочує кількість співробітників, а буде «вивчати посади, які слід змінити, щоб залучати більшу національну та глобальну аудиторію». Вона сказала, що документ, який показує зниження доходів від реклами, начебто зображує неповну картину бізнесу The Post.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Як пише NYT, спад у The Post викликав розчарування всередині компанії. Деякі топ-менеджери стурбовані тим, що містер Райан, обраний паном Безосом на посаду головного керівника видання, не зробив достатньо рішучих кроків, щоб розширити охоплення. Декого також роздратували припинення маркетингових зусиль компанії, якими керує містер Райан, і безрезультатні переговори про придбання іншої великої інформаційної організації.

Багато керівників видання, включно з головною редакторкою Саллі Базбі, закликають до терпіння. Вони кажуть, що зусилля компанії з розширення охоплення зрештою приваблять нових читачів і призведуть до фінансового успіху.

Сам Фред Райан відмовився коментувати цю статтю. Джефф Безос прокоментував, що незалежна редакція повинна бути самоокупною.

Серед іншого, за даними NYT, Райан висловив роздратування вищим керівникам редакцій через те, що він вважає недостатньою продуктивністю роботи деяких журналістів газети. Минулої осені він попросив головного інформаційного директора компанії отримати записи, у які дні співробітники проводили відеоконференції, щоб оцінити рівень виробництва, і виявив, що менше зустрічей відбувалося по п’ятницях.

Він також дедалі більше засмучений тим, що деякі співробітники досі не бувають в офісі принаймні три дні на тиждень, що є політикою компанії.

Останніми тижнями, зазначають джерела, Фред Райан попросив скласти дисциплінарні листи та надіслати працівникам, які не з’являлися в офісі цього року. Зрештою він вирішив не надсилати листи, а натомість дзвонити людям.

Деякі працівники передали своє розчарування безпосередньо керівнику, висловивши в листі «серйозне занепокоєння» щодо внутрішньої політики компанії. Вони закликали надати працівникам право самим обирати, чи приходити в офіс на тлі пандемії.

Раніше повідомлялось, що News Corp майже подвоїла свої прибутки завдяки цифровій рекламі та передплатникам. Водночас прибуток CNN вперше з 2016 року впав нижче 1 млрд доларів.

detector.media