Російська газета замість телепрограми опублікувала пораду менше дивитись Соловйова

1622

Свердловська газета «Березовський робочий» замість телепрограми каналу «Россия 1» опублікувала пораду менше дивитись програми російського пропагандиста Володимира Соловйова. Як повідомляє detector.media, про це пише російське видання «Подъем».

У номері від 29 грудня 2020 року на місці телепрограми з’явився напис: «Постачальник не надав програму телеканала “Россия 1”. Що ж, може, це на краще. Поменше Соловйова – здоровіше сон!».

Головний редактор газети Сергій Стуков розповів, що це не помилка.

«Це не випадковість. Текст придумав я о 2 годині ночі, коли друкарня грозилася не надрукувати газету, якщо я негайно її не здам. Телепрограми прислали всі, крім “России 1”. У мене водій забирає газету о 4 ранку і розвозить по точках. Зазвичай ми здаємо газету у друк о 19-20 годині», – пояснив головред, додавши, що це його «не перша витівка».

Передплатіть «Українську літературну газету» в паперовому форматі! Передплатний індекс: 49118.

Передплатіть «Українську літературну газету» в електронному форматі: https://litgazeta.com.ua/peredplata-ukrainskoi-literaturnoi-hazety-u-formati-pdf/

“Українську літературну газету” можна придбати в Києві у Будинку письменників за адресою м. Київ, вул. Банкова, 2.

 

Прокоментуєте?

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!