Представники українських креативних індустрій заявляють про падіння продажів на 50% через пандемію коронавірусу

273

Через пандемію COVID-19 в Україні та більшості країн Європи ввели загальний карантин. Культурні заклади не працюють, транспортне сполучення вкрай обмежене, а великі заходи скасовані. Це призводить до економічних збитків. У тому числі для креативних та культурних індустрій.

Як повідомляє info.ppv.net.ua, Агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України провела опитування українських представників креативних індустрій про те, як поширення коронавірусу та обмежувальні заходи впливають на їхню роботу та бізнес.

 

КОРОТКІ ВИСНОВКИ

  1. 72%респондентів вважають креативний бізнес у цілому більш вразливим і чутливим до наслідків COVID-19, ніж інші сфери.
  2. Всі сфери креативних та культурних індустрій показують приблизно однаковий відсоток падіння продажів – в середньому 50% за перші два тижні карантину.
  3. 38%опитаних креативних підприємців втратили більшу частину доходів під час карантину (близько 75% і більше).
  4. Тільки 8% респондентів відзначили,що карантин ніяк не вплинув на їхні доходи.
  5. 27%респондентів не можуть перевести бізнес в онлайн в принципі. Вони потребують спеціальних програм стимулювання.
  6. 54%опитаних відзначили, що зміни в організації роботи та бізнес-процесах будуть для них актуальними і після завершення карантину.
  7. Респонденти відзначили, що найбільше потребують спеціальний пакет економічного стимулювання (57%) та податкових пільг (48%), що підвищить попит на їхні послуги. Найменш затребуваними є часткове покриття видатків на зарплати працівникам (29%), гранти на пряму діяльність (34%) та діджиталізацію бізнесу (25%).

Рекомендації для урядовців, депутатів та інших представників органів влади:

  1. Розробити спеціальні комплексні програми на державному рівні, щоб знизити податкове навантаження на підприємців у креативних та культурних індустріях.
  2. Розробити пакет економічного стимулюваннята підтримки внутрішнього споживання продуктів та послуг креативних підприємців.
  3. Розробити антикризові програми підтримки для креативних бізнесів, які не можуть працювати в онлайн-режимі (наприклад, пряму фінансову підтримку).
  4. Розробити рекомендації для орендарів та орендодавцівкомерційної нерухомості задля зменшення орендної плати на період карантину (визначити типову процедуру розподілу втрат, розтермінування платежів).

Повна версія звіту
доступна за посиланням

ЗАВАНТАЖИТИ

Аналітика підготовлена PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України (раніше — Міністерство культури, молоді та спорту України) за адаптованою методологією European Creative Business Network.

 

Прокоментуєте?



Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!