Музичний проєкт МУР, технічний склад якого мобілізували на Закарпатті, розкритикували у Мережі через продаж мерчу за «символічними» цінами. Про це пише life.nv.ua.
На платівку Ти [Романтика], присвячену митцям Розстріляного відродження, поставили ціну з роком Голодомору — 1933. До цього проєкт продавав світшоти, розстріляні зі зброї, а також каву із цитатами письменників Розстріляного відродження. Користувачі соціальних мереж розкритикували проєкт, назвавши такі дії «перетворення геноциду на маркетинг». Виробник кави вже прибрав продукцію з продажу.
«Я з великою повагою ставився до проєктів МУРу. Ми рекламували їхній перший, на тоді невідомий проєкт. Але перетворення геноциду на маркетинґ — гидота без розумних виправдань», — прокоментував інцидент письменник і військовослужбовець Остап Українець.
«Цікаво, як проєкт, який хотів зробити українську літературу популярною, у підсумку почав продавати трагедію українського народу й червоного Ренесансу… Я дуже сподіваюся, що проєкт МУР робитиме класні речі, але поки це виглядає як бажання заробити на творчості й трагічних смертях українських радянських письменників…», — прокоментував історик Іван Міщук, який веде свій блог в TikTok.
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
МУР прокоментували інцидент. Кажуть, вартість платівки не прив’язували до Голодомору. Платівку оцінили в 1930 гривень, а виробник поставив 1933 через рік, яким закінчується історія вінілу. Однак сторінку в Instagram закрили.