Обсяг ринку цифрових книг у США досяг мільярда доларів

Аналітики
не помилилися, прогнозуючи, що 2010 рік стане одним із ключових для розвитку
ринку книжкової продукції в електронному форматі.

Як
повідомляє журнал Publishers
Weekly,
Джеймс Маккуїві (James Mcquivey),
один з провідних фахівців компанії Forrester Research, представив свою доповідь
на дискусійній панелі, організованій в рамках конференції Digital Book World
2011. За його словами, оприлюднені восени прогнози Forrester щодо обсягу ринку
електронних книг в 2010 році підтвердилися, конкретний результат і зовсім
перевершив очікування. Ринок оцінюється в один мільярд доларів, а наступного
року його обсяг імовірно складе 1,3 мільярда доларів.

Маккуїві
розповів також про результати опитування, яке Forrester проводив серед 35
керівників видавничих компаній США, з’ясовуючи їхнє ставлення до перспектив
розвитку ринку е-книг. Як з’ясувалося, опитані американські видавці налаштовані
оптимістично і готові освоювати нові стратегії. 89% керівників позитивно
оцінюють «цифрову революцію»; 83% упевнені в тому, що їхнє видавництво
виявиться конкурентоздатним на ринку; 66% вважають, що завдяки цифровим книгам
покупці читають більше. За наслідками іншого, значно масштабнішого опитування,
книги в електронному форматі в кінці минулого року в США випускали 64%
видавців.

За
словами Маккуїві, багато респондентів вважають, що до 2014 року книжкова
продукція в цифровому форматі зрівняється за обсягом продажів з друкарськими
виданнями. На думку деяких видавців, це трапиться навіть раніше.

Інші аналітики, що брали участь в дискусії, міркували в основному про
те, чи вдасться видавцям і книгопродавцям адаптуватися до очікуваних змін.
Думки з приводу видавництв загалом сходяться: швидше за все, вдасться – хоча і
не всім. А ось що стосується оффлайн-рітейлеров, то тут висловлювалися діаметрально протилежні думки. Метт Фесслер (Matt Fassler) вважає, що хворобливе скорочення числа книжкових магазинів
неминуче, але серед тих, котрі виживуть, залишаться і гіганти, і незалежні
магазини. А Майк Шацкін (Mike Shatzkin), один з організаторів конференції, вважає, що протягом найближчих
десяти років магазини закриватимуться один за одним, і це приведе до того, що
вони зникнуть чи не повністю

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал