Найбільший у світі Канський кіноринок цього року зробить акцент на українському кіно

579

Це – відмінний шанс для міжнародного прориву української кіноіндустрії.

Багато кінопрофесіоналів вважають, що Каннський кіноринок, Marché du Film, в якому, наприклад, у 2019-му році (беремо “докоронавірусний період”) брали участь 12,5 тис. представників зі 121 країни, що презентували більше 4 тис. проектів – найважливіший у році захід у світовому кінобізнесі.

Тим важливішим є те, що, як повідомляє сайт Держкіно України , посилаючись на американське видання Variety , яке опублікувало деталі програми Marché du Film “Україна в фокусі”, головні ринкові ініціативи Goes to Cannes, Cannes Docs Showcase та Producers Network будуть спрямовані на проекти та кінопрофесіоналів з України.

Програма Producers Network, офіційним партнером якої став Ukrainian Institute – Український інститут, представить 6 українських продюсерів: Дениса Іванова з Arthouse Traffic, Дар’ю Бассель з Moon Man, Наталію Лібет з Digital Religion, Сашка Чубка з Pronto Film, Ольгу Бесхмельніцину з ESSE Product House та Володимира Яценка з ForeFilms.

На Docs in Progress, представленому у співпраці Українського інституту з Міжнародним фестивалем документального кіно з прав людини Docudays UA, покажуть 4 документальні проекти: “Company of Steel / Залізна сотня” режисера Юлії Гонтарук; “Lagoons. Battle for Paradise / Лимани. Бій за рай” Сергія Лисенка; “Listening to the World / Слухаючи світ” Лізи Сміт та “Peace for Nina / Світ для Ніни” режисера Жанни Максименко-Довгіч.

Разом із Tallinn Black Nights Festival на Marché du Film покажуть повнометражні ігрові проекти: “Rock. Paper. Grenage / Камінь. Ножиці. Граната” режисера Ірини Цілик; ‌”When We Were 15 / Коли нам було 15″ Ганни Бурячкової, “Lapalissade / Ля Палісада” режисера Філіпа Сотніченко, “Lucky Girl / Я, Ніна” режисера Марисі Нікітюк. Ринок Goes To Cannes представить проекти “The Editorial Office / Редакція” режисера Романа Бондарчука, “The Glass House / Будинок за склом” Тараса Дроня, “Do You Love Me? / Ти мене любиш?” Тоні Ноябрьової, “Demons / Демони” Наталки Ворожбіт, “Chrysantemum Day / Свято Хризантем” Семена Мозгового.

Як заявили організатори Marché du Film: “Ця акція є одним із інструментів, які можуть зробити серйозний внесок для української аудіовізуальної продукції в цей складний для її індустрії час”.

lenta.ua

 

Прокоментуєте?

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!