Користувачі втрачають інтерес до соціальних платформ, — дослідження

Тривалість часу перебування у соцмережах падає декілька років поспіль.

Користувачі соціальних мереж у розвинених країнах втрачають інтерес до платформ. Як пише ms.detector.media, про це повідомляє Financial Times із посиланням на дослідження, проведене на замовлення видання.

За даними аналізу онлайн-звичок 250 000 людей старше 16 років у понад 50 країнах, проведеного для FT компанією GWI, що займається дослідженням цифрової аудиторії, час, що користувачі витрачають на соцмережі, постійно знижується з 2022 року.

У розвинених країнах наприкінці 2024 року люди проводили на соціальних платформах в середньому дві години 20 хвилин на день, що майже на 10% менше, ніж у 2022 році. Спад найбільш помітний серед колишніх найактивніших користувачів — підлітків та людей віком від 20 років.

Окрім того, змінюється мета, з якою користувачі звертаються до соцмереж.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Дані GWI показали, що частка людей, які повідомляють про використання соціальних платформ для зв’язку з друзями, самовираження або знайомства з новими людьми, зменшилася більш ніж на чверть з 2014 року. Водночас рефлекторне відкриття додатків для заповнення вільного часу зросло, що відображає ширший згубний перехід від усвідомленого до бездумного перегляду вебсторінок.

Нагадаємо, дослідження «Інтерньюз-Україна» показало, що понад 30% українців отримують новини лише із соцмереж.