Міністерство культури планує витратити на упровадження нової стратегії і концепції Національної премії ім. Тараса Шевченка 1,2 млн гривень.
Про це повідомляє prm.ua.
Зазначена сума перевищує розмір щорічних виплат усім лауреатам премії.
У тендері переміг єдиний його учасник — ТОВ “Ай Ес Ді Груп”. Замовником є спеціально створене Мінкультом державне підприємство “Центр захисту інформаційного простору України”.
Серед завдань виконавця: розробка айдентики премії, стратегії її комунікації, розробка інформаційних продуктів, сценарії заходів, інформаційно-аналітичні дослідження і т.д.
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
Усі роботи розбито на три напрямки. На розробку нової концепції заплановано витратити 539 тис. гривень, на створення нової айдентики – 292 тис. гривень, на розробку маркетингової стратегії – 317 тис. гривень. При цьому прописані в проєкті роботи повністю або частково дублюють функції, які покладені на підрозділи самого міністерства.