Як Музей Ханенків і Одеський музей перетворюються на закритий пропагандистський кластер

Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків та Одеський національний художній музей розфарбували свої логотипи у соцмережах у кольори прапору лгбт. У такий спосіб, вони фактично декларують свою солідарність з антисімейними і антинаціоналістичними ідеями лгбт-угрупування. Також слід зазначити, що обидва заклади фінансуються за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів.

Українські культурологи, митці і художники вже висловлюються з цього приводу. Загальна їхня позиція полягає у тому, що зазначені два музеї у вибраний ними спосіб втрачають статус мистецьких закладів, які є безпечними середовищем для всіх поколінь, і перетворюються на майданчики для лівої політичної пропаганди. Провідні українські культурні діячі в інтерв’ю порталу «Всі разом!» розказали про своє ставлення до нової політики Музею Ханенків і Одеського художнього музею…

Андрій Комарницький, кандидат мистецтвознавства: «Яке відношення має атеїстична «гендер» ідеологія до культурно-мистецької спадщини України? В основі української культурної спадщини здебільшого було Світло Правдивого Почитання Господа у християнській релігії з десятьма Божими Заповідями. Тоді як різноманітні тоталітарні ідеологеми у XX і XXI століттях є навпаки – спробою заперечити християнство. Характерною ознакою цих ідеологій є намагання підпорядкувати собі всі сфери життєдіяльності суспільства. Століття тому радянсько-комуністичні ідеологи переписували історію України і привласнювали її культурно-мистецьку спадщину. Тепер їхні наступники – некомуністи гендерного спрямування – намагаються робити те саме. Це — нонсенс, якщо керівники окремих культурних установ працюють на користь ідеології, то у такому разі вони взагалі втратили розуміння суті української культури, як і культури загалом».

Володимир Врубльовський, диригент Одеського Національного театру опери та балету: «Я – за родину та сімейні цінності. І я проти подібних «прайдів». Люди, які епатажно вдягнені (а частіше – роздягнуті), які демонструють неадекватну поведінку заради пропаганди своєї гомосексуальної схильності, – це те, що менш за все я хотів би показувати моїм дітям. Коли національні культурні і мистецькі простори перетворюються на пропагандистську платформу, вони у такий спосіб закривають свої двері для українців, для сімей, для нового покоління. Батьки  більше не захочуть вести туди своїх дітей».

Українська спілка іконописців (УСІ):«Чому представники окремих українських культурних установ так успішно займаються профанацією української культури? А це тому, що їм зовсім не важлива українська культура, а тільки брутальний шестиколор. За корупційний гріш вони ладні не тільки лгбт-шестиколор вчепити, але й російський триколор. Що, в принципі, одне й те ж саме».

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Нагадаємо, що співголовами фестивалю «КиївПрайд» і так званого «Маршу рівності» стали Анна Шаригіна, голова правління Kyivpride, та Софія Лапіна, президент Ukraine.pride. Обидві вони широко відомі тим, що транслювали мову ворожнечі і ненависть до військовослужбовців Збройних сил України. Лапіна вже давно бере участь у київському гей-параді. Одне з найбільш скандальних гасел цієї події – «Смерть нації, квір ворогам!». У березні 2022 року, коли вже тривала Велика війна, Лапіна на своїй сторінці в Instagram зробила публікацію, в якій побажала смерті українському воїну Євгену Карасю. А скандальна Анна Шаригіна у 2023 році атакувала і хейтила вже загиблого українського військового. Зокрема у своїх соцмережах висловила обурення щодо перейменування вулиці Плеханівської в Харкові на честь загиблого Героя України Георгія Тарасенка.

vsirazom.ua