Довженко з Параджановим у гробах перевертаються від такої наруги

829

Подивився відеосюжет https://www.facebook.com/ulanasuprun/videos/628628834410565/?t=3 про засідання Секретаріату Національної спілки кінематографістів з приводу ситуації з фінансуванням Довженко-Центру за участі  керівниці Держкіно Марини Кудерчук.

Зустріч Секретаріату НСКУ з Головою ДержКіно України Мариною Кудерчук.

Коли ти очільниця важливої державної інституції і тебе покликали на зустріч для діалогу і пошуку спільних рішень носії реальної експертизи і досвіду — потрібно прийти і фахово брати участь у дискусії. А не тікати від незручних питань, і тим паче, робити це зверхньо та без жодної поваги до людей, чия діяльність прямо залежить від твоїх управлінських рішень. Утім, виглядає так, що голова ДержКіно України Марина Кудерчук, яку призначили на цю посаду наприкінці січня цього року, вважає це абсолютно нормальним. Просто подивіться це відео.2 червня Національна спілка кінематографістів України (НСКУ) проводила розширене засідання секретаріату, на яке було запрошено для знайомства Марину Кудерчук. Кудерчук відмовилася виступити, тому одразу ж перейшли до запитань членів НСКУ. На відео видно, як Ганна Чміль звертається до голови ДержКіно з проханням не зменшувати фінансування успішної культурної інституції Довженко-Центр : Dovzhenko Centre. Нещодавно центр заявив про своє банкрутство, передусім, через відсутність фінансування за 2020 рік. https://bit.ly/2TQwCPw Причиною цього є, зокрема, управлінська діяльність Кудерчук як голови Держкіно. Про це можна почитати більше у дописі директора центру Ivan Kozlenko: https://bit.ly/3dES5TAЗамість притомного пояснення та відповіді на абсолютне доречне прохання та пораду не робити поспішних рішень, наслідки яких важко виправити, Кудерчук зазначила, що діє в рамках законодавства, а потім просто вийшла із зали. Зрозуміло, що зустріч було закінчено без обговорення ЖОДНОГО питання. Це зверхнє ставлення було доповнено дописом Кудерчук на її сторінці у фейсбук, в якому вона зазначила, що: “Єдине рішення в цій ситуації — це формат відкритого діалогу, до якого я була завжди готова: і сьогодні, і ще два місяці тому” (цей допис авторка чомусь згодом видалила). https://bit.ly/3cxE2hf Вийти із зали — це не готовність до відкритого діалогу. Це прояв тотальної зневаги, зверхнього ставлення і публічна демонстрація своєї некомпетентності.Призначення теперішньої очільниці ДержКіно було не надто прозорим. Якщо коротко — під час проведення попереднього конкурсу на цю посаду, комісія Національного агентства з питань державної служби відхилила кандидатуру Юлії Сінкевич через те, що начебто Юлія не мала достатньо компетенції. Це при тому, що вона працює в індустрії понад десять років, має досвід і розуміння процесів, своє бачення подальшого розвитку галузі та підтримку української кіноспільноти. https://bit.ly/2MwS3kDПісля цього було оголошено новий конкурс на посаду голови ДержКіно, в якому і перемогла Кудерчук. Щодо наявності навичок і досвіду займати таку посаду говорить її професійна діяльність — вона працювала заступницею директора, а потім і директоркою кінотеатру в Запоріжжі (менше ніж рік). Ось і все. Тут можна почитати більше про професійний досвід та “чесний і прозорий” конкурс, за яким відбулося це призначення. https://bit.ly/2Y7uTXt Члени НСКУ звернутися до президента Офіс Президента України та прем’єр-міністра Денис Шмигаль з відкритим листом, адже правомірно вважають, що Кудерчук не має права обіймати посаду чиновника такого рангу: https://bit.ly/2XCzphz Сподіваюся, новопризначений міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко знайде рішення у цій ситуації. Сумнівні та непрозорі призначення на важливі державні посади стало незмінною рисою кадрової політики президента та його команди. Вчергове ми бачимо кейс, як “своя” людина з поверхневим розумінням сфери, але з бажанням виконувати вказівки прийшла очолювати важливу державну інституцію.Поки це відбувається у будь-якій сфері життя — культурі, освіті чи медицині — найбільше страждатимуть українці. Адже результати такої кадрової політики мають конкретні та відчутні наслідки для кожного з нас.Суспільний розголос та наша постійна увага до цих питань залишаються чи не єдиним методом, аби досягати справедливості.Відео — DOCKINO COM UA Всеукраїнський портал документального кіно

Geplaatst door Уляна Супрун op Vrijdag 5 juni 2020

Це навіть не нижче плінтуса.

Це жах, дно.

З яких дірок, з яких завошивлених кінотеатрів вони їх витягають, цих «молодих і креативних реформаторів», котрі двох слів не можуть зв’язати, бекаючи і мекаючи щось несусвітнє, та ще й на общєпонятном, і по-хамськи, ніби базарні баби, покидають зібрання відомих діячів кінематографу? Довженко з Параджановим у гробах перевертаються від такої наруги, а «креативні» навіть не здогадуються про глибину свого примітивізму і жлобства.

Бідний наш український кінематограф! Хай мене Бог простить за святотатство, але Лазар Каганович порівняно з такими очільниками – аристократ.

Михайло Сидоржевський

Ілюстрація: Микола Кумановський

 

Передплатіть «Українську літературну газету» на 2020 рік! Передплатний індекс: 49118.

Передплатіть «Українську літературну газету» на 2020 рік в електронному форматі: https://litgazeta.com.ua/peredplata-ukrainskoi-literaturnoi-hazety-u-formati-pdf/

Прокоментуєте?



Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!