Бригинець продав Рабіновичу музичний телеканал за 100 тисяч доларів

1353

Телеканал продали через борги на суму близько 10 мільйонів гривень.

Колишній народний депутат від «Блоку Петра Порошенка» Олександр Бригинець продав свої корпоративні права на музичний телеканал O-TV депутату від «Опозиційної платформи – За життя» Вадиму Рабіновичу. Сума угоди – 2 мільйони 766 тисяч гривень. Про це повідомляє detector.media з посиланням на Бригинця.

Згідно з сервісом OpenDataBot, нардеп від ОПЗЖ став власником 50% ТОВ «Музичний канал О-ТВ», якими володів Олександр Бригинець, 24 липня 2020 року. Інші 50% компанії належать Андрію Альошину, помічнику на громадських засадах Вадима Рабиновича.

Олександр Бригинець розповів, що поки був у Верховні Раді, призначене його партнером керівництво призвело до того, що борги О-TV склали близько 10 мільйонів гривень.

«Відповідно, треба було шукати інвестиції; що робити з каналом, щоб він не збанкрутував у дуже короткий термін. У даному випадку треба було шукати покупця, але для цього треба згода іншого партнера. Він не завжди виявляв згоду тому чи іншому покупцю, тим паче – їх не особливо багато в цей час. Але ми все ж таки знайшли можливість», – розповів він.

Пан Бригинець уточнив, що кандидатуру Вадима Рабіновича узгодили «під обіцянку», що канал залишатиметься музичним, діятиме згідно з українським законодавством і транслюватиме українську музику.

«Хоча те, що було раніше, мені не дуже подобалося. Адже керівництво не дуже просувало українську музику, але я як депутат не міг впливати на його діяльність», – додав Олександр Бригинець.

Нагадаємо, що Вадим Рабинович донедавна був співвласником супутникового телеканалу Rabinovich TV (ТОВ «Ньюс нетворк»). Але в червні 2020 року продав свою частку 50% київському ТОВ «Тауер групп» (кінцеві бенефіціарні власники – народний депутат від ОПЗЖ Вадим Столар і адвокат Сергій Турчінов). Решта 50% належать британській компанії «Лонгера лімітед» (кінцевий бенефіціарний власник – Юрій Олексієнко).

Нагадаємо, що співвласник О-TV Андрій Альошин у 2017 році разом з Йосипом Аксельрудом стали співвласниками ТОВ «Медіамережі» – компанії, що володіла ліцензією на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 у Києві з логотипом «Всі новини». До них, з 2013 року, компанією володів холдинг «Мультимедіа інвест груп», власником якого себе називав Ігор Гужва, який планував запустити на базі цієї ліцензії телеканал «Вести TV». Йосип Аксельруд і Андрій Альошин на той момент були помічниками на громадських засадах народного депутата Вадима Рабиновича.

30 жовтня 2019 року Національна рада з питань телебачення та радіомовлення не продовжила ліцензію компанії ТОВ «Медіамережі» (логотип «Всі новини»), наближеної до Вадима Рабиновича. Телеканал «Всі новини» вважав відмову Нацради незаконною, тому мовник вирішив звернутись до суду. І подав одразу два позови: у першому оскаржує дії регулятора, у другому просить заборонити проводити конкурс на місце у мультиплексі МХ-5 у Києві.

Прокоментуєте?



Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!