Боти атакують українські читацькі спільноти у соцмережах

В українському сегменті Facebook боти масово атакують читацькі спільноти. Як пише chytomo.com, про це повідомляють адміністратори й користувачі груп «Читаємо книги разом з дітьми» та «ВРАЖЕННЯ UA».

Адміністратори повідомляють, що останнім часом помітно збільшилась кількість нових користувачів, які прагнуть вступити в українські спільноти, у тому числі й такі, що пов’язані з літературою та читанням. Зі сторінок, які існують у мережі лише декілька хвилин, відправляються скарги на відповідні спільноти, що потім блокуються у Facebook.

«За пару останніх місяців фейсбуком автоматично були видалені декілька нормальних відгуків, але в яких були 1-2 різких дотично-політичних чи нетолерантних речення. І вже пару разів надходило попередження про подальше видалення спільноти», – розповідає адміністратор спільноти «ВРАЖЕННЯ UA» Олександр Гнатюк.

Також він додав, що ще одна читацька спільнота «Зараз я читаю”, отримала «червоне повідомлення” як останнє попередження перед закриттям. Це змусило адміністраторку заархівувати свій проєкт, щоби не втратити весь контент у разі видалення. Спільнота мала майже 100 тисяч учасників.

«Я групу поки не призупинятиму, але звертаюсь до усіх, кому вона важлива, бути більш стриманим у висловлюваннях. Загалом я та модератори слугуємо хорошим фільтром, але може бути всяке», – підкреслив Олександр Гнатюк.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Про схожу підозрілу активність повідомляють і у спільноті «Читаємо книги разом з дітьми». Там також з’являються нові користувачі, які нещодавно зареєструвалися на сервісі.

 

Передплатіть «Українську літературну газету» в паперовому форматі! Передплатний індекс: 49118.

Передплатіть «Українську літературну газету» в електронному форматі: https://litgazeta.com.ua/peredplata-ukrainskoi-literaturnoi-hazety-u-formati-pdf/

“Українську літературну газету” можна придбати в Києві у Будинку письменників за адресою м. Київ, вул. Банкова, 2.