Amazon заблокувала аккаунт користувача

Інцидент, пов’язаний з
користуванням пристроєм і акаунтом Amazon стався нещодавно з громадянкою
Норвегії: компанія відключила їй доступ до подальшого використання ресурсів, а
також заблокувала всі раніше куплені книги.

Багато
споживачів цифрового контента не утрудняють себе читанням правил користування,
автоматично ставлячи галочку в графі «Приймаю», і тільки потім, на неприємних
прикладах, з’ясовується, що прочитати все ж варто було. Нещодавно стало відомо,
що за правилами компанії Amazon, вона може в будь-який момент заблокувати
аккаунт користувача і видалити контент з його пристрою.

Якщо
раніше особи, які навіть читали правила, розцінювали таку можливість, як
теоретичну, то нещодавно трапився прецедент: Amazon-аккаунт користувача з
Новрегіі Лінн Нігаард (Linn
Nygaard) заблокували без пояснення причин, також закривши доступ до всіх чесно
куплених книгам.

Служба
підтримки компанії, до якої звернулася Лінн, повідомила, що «даний акаунт
безпосередньо пов’язаний з іншим, який був раніше закритий за порушення правил
Amazon». Тоді користувач запропонувала підняти платіжну історію її аккаунта,
щоб довести, що ніяких правил вона не порушувала і зареєстрована на Amazon
тільки один раз. Але співробітник служби підтримки заявив, що рішення остаточне
і обговоренню не підлягає, а він не має права надавати ніяку додаткову
інформацію, докази зв’язку зі стороннім акаунтом або вказати пункт правил, який
був порушений.

Історія
потрапила в пресу, і, завдяки піднятому шуму, аккаунт Лінн таки відновили,
причому, так само, як і заблокували – без пояснення причин. Але цей випадок
став причиною того, що клієнти Amazon придивилися до правил використання
сервісу, і з’ясували, що компанія має право відмовляти в обслуговуванні,
закривати акаунти, видаляти або редагувати контент, скасовувати виконання
замовлень на свій власний розсуд.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Проблема
глобальніша, ніж може здатися на перший погляд: із нею може зіткнутися
будь-який користувач компаній, які використовують DRM при захисті цифрового
контента. При цьому гроші повернути не вийде, тому що, як відомо, DRM надає
можливість читати книги і дивитися фільми, однак не дає права власності над
самими файлами. Враховуючи ступінь поширення електронного контенту, у
найближчому майбутньому явно стануть популярними судові позови користувачів до
інтернет-корпорацій, які блокують куплений у них контент.