"Аль-Каїда" випустила жіночий журнал про тонкощі джихаду

218

 

“Аль-Каїда” випустила жіночий
журнал, в якому статті про красу і догляд за шкірою поєднуються з матеріалами про
терористів-смертників і тонкощі “електронного” джихаду, передає “Взгляд. ру”.

Назву 30-сторінкового журналу
“Аль-Шаміха” можна перекласти як “Велична жінка”. Перший
номер був видрукуваний на належній терористичній організації друкарні. На
обкладинці зображено жінку в чадрі і пістолет.

На сторінках видання, зокрема,
наводяться інтерв’ю дружин терористів-смертників. Прикметно, що авторами інших
матеріалів здебільшого є жінки. За словами редактора журналу Салеха Юсефа, основна мета видання – “освіта жінок і
залучення їх до боротьби з ворогами ісламу”.

Коментуючи вибір аудиторії
видання, він зазначив, що “жінки становлять половину населення, і навіть є
самим населенням, оскільки приводять на світ нове покоління”.

У свою чергу представник
британського антитерористичного центру Джеймс
Брендон розповів The
Sunday Times, що члени “Аль-Каїди” оцінили можливість західних
глянцевих журналів ефективно пропагувати ідеали капіталістичної культури.

За його словами, це і є причина,
яка спонукала їх створити “аналог Cosmopolitan з джихадистського
погляду”.

У 2010 році
“Аль-Каїда” запустила онлайн-журнал для пропаганди англійською мовою.
“Очевидною метою цього нового журналу є наснажити джихадистів у Сполучених
Штатах або в Сполученому Королівстві”, – сказав колишній офіцер ЦРУ Брюс Рідель.

Серед публікацій – одна стаття
під назвою “Зроби бомбу на кухні в мами”. А в передмові написано:
“Ми також закликаємо і заохочуємо наших читачів зробити свій внесок,
надіславши статтю, залишивши коментар або рекомендацію”.

Прокоментуєте?



Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!