Китайські державні ЗМІ повідомили про отримання сигналу від інопланетян. А потім видалили новини

432

Причини видалення новини досі невідомі.

Повідомлення про те, що китайський телескоп Sky Eye, можливо, виявив ознаки позаземного життя, з’явилося на сайті офіційної газети міністерства науки і технологій Китаю Science and Technology Daily 14 червня. Новина швидко набрала популярності у соціальній мережі Weibo та була підхоплена іншими ЗМІ у Китаї та по всього світу. Але, попри масове поширення, вже за декілька годин інформація  була видалена з сайту.

Як повідомляє Bloomberg, причини видалення незрозумілі, адже Science and Technology Daily не відповіла на запит агентства. Відомо, що у звіті китайських вчених, на який посилалися ЗМІ в новині, не стверджувалось, що отриманий сигнал належить саме інопланетянам. Дослідники з Національної астрономічної обсерваторії Китайської академії наук заявили, що вони виявили підозрілі сигнали, які могла надіслати позаземна цивілізація. Але підкреслили, що ймовірність того, що незвичний сигнал є якимось видом радіоперешкод, також дуже висока. Тому відкриття потрібно додатково підтвердити, що потребує часу.

У вересні 2020 року радіотелескоп Sky Eye, що розташований в південно-західній провінції Гуйчжоу в Китаї і має діаметр 500 метрів, офіційно розпочав пошуки позаземного життя.

Фото: Ai Takeda/ Unsplash

ms.detector.media

 

Прокоментуєте?

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!