Звільнення працівниці за критику авторки в Х: чому звинувачують британську книгарню

Понад 500 представників і представниць книговидавничої індустрії підписали відкритий лист із закликом до британської книгарні Waterstones не звільняти працівницю, яка у своєму блозі заявила, що викине книги, написані авторкою, що критикує гендерну проблематику.

Як пише suspilne.media, про це 11 липня розповідає The Guardian.

У листі, який опублікувала британська комедійна сценаристка Сара Гіббс, йдеться про те, що його підписанти “вважають кричущою помилкою звільнення відданої, пристрасної і обізнаної працівниці за те, що вона висловила особисту думку про автора чи авторку і їхню творчість на своїй сторінці в соціальних мережах“.

Серед підписантів: авторка роману “Шоколад” Джоан Гарріс, письменник і автор подкастів Доріан Лінскі та письменник і культурний журналіст Джейсон Окундає.

ЩО СТАЛОСЯ

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

Книгарня Waterstones зіткнулася з хвилею критики після того, як звільнила Тіллі Фіцджеральд, що у Х розкритикувала авторку Крістіну Делчер.

Письменниця у своєму твіті підтримала нову видавничу мережу для тих, хто “стурбовані впливом гендерної ідеології” та захистом прав жінок. Фіцджеральд же написала, що “із задоволенням” розірве й викине її книги у смітник.

За це Waterstones звільнила її за порушення ритейлерської політики щодо соціальних мереж.

В інтерв’ю Independent Фіцджеральд сказала, що розуміє причину звільнення, але покарання видається їй непропорційним її початковому посту: “Мої початкові коментарі не були спрямовані на те, щоб когось скасувати або прибрати з полиць магазинів — я говорила про свій вибір викинути власні книги, оскільки я не хотіла особисто їх підтримувати”.

Представник Waterstones заявив, що дівчину звільнили “на підставі порушення політики” і що це рішення “не має нічого спільного з правами трансгендерних людей”.

Однак книгарню все одно розкритикували. У соцмережах вказали на лицемірство, оскільки вони рекламували матеріали Прайду, а потім — “гендерно-критичну” книгу з есе Джоан Ролінґ.