За даними маркетингової компанії Lifesight, YouTube стало найкращою платформою соціальних медіа за кількістю відвідувань. Але найбільші темпи зростання за останні п’ять років належать TikTok — 6015%.
Як повідомляє it.novyny.live, про це написала Phone Arena.
ЗАГАЛЬНА СТАТИСТИКА
З 2019 по 2023 рік загальна кількість відвідувань соціальних мереж зросла на 70,56% у всьому світі. Серед країн-лідерів — США (436,1 млрд переглядів торік), Індія (171,8 млрд) та Бразилія (123 млрд). Чоловіки становлять 68,65% відвідувачів соцмереж, 31,35% — жінки.
Минулого року YouTube отримав 1,35 трлн відвідувань, що на 80,49% більше порівняно з 263,3 млрд, які прийшли на платформу у 2019 році. Більшість користувачів YouTube (майже 70%) переглядають відео на своїх мобільних пристроях. Кількість відвідувачів TikTok зросло з 0,7 млрд у 2019 році до 41,8 млрд минулого року.
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
ТОП-10 СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА 2023 РОКУ
- YouTube — 1,35 трлн відвідувань.
- Facebook — 216,4 млрд переглядів. Це дуже скромний темп зростання за п’ять років — 15,33%, тому мережа втратила перше місце.
- X (Twitter) — 112,9 млрд відвідувань, порівняно з 41,6 млрд у 2019 році. Більшість користувачів — чоловіки.
- Instagram — 87,3 млрд переглядів, що на 62,40% більше, ніж у 2019 році.
- Reddit — ще одна платформа, орієнтована на мобільні пристрої, де домінують чоловіки.
- TikTok з 2019 по 2023 рік збільшила кількість відвідувачів більш як у 60 разів.
- What’sApp — має велику кількість користувачів настільних комп’ютерів.
- LinkedIn відвідали 20,5 млрд користувачів.
- Twitch — торік ігрова платформа назбирала 20 млрд відвідувачів, переважно чоловіків з мобільних пристроїв.
- Quora — 19 млрд переглядів, адже платформа ділиться знаннями та передає інформацію.
Раніше TikTok звинуватили у сексуальній експлуатації дітей. Також TikTok запускає додаток, який конкуруватиме з Instagram.