Хоча не всі мають талант письменника, тексти можуть стати прибутковою справою. Адже незалежно від спеціалізації та навичок, люди можуть заробляти на професіях, пов’язаних зі створенням текстового контенту. Перспектив для професій копірайтера, редактора чи коректора дуже багато, в онлайн форматі чи в офісі.
Особливості професій
Копірайтери спеціалізуються на створенні текстів для просування продуктів, послуг або ідей. Це затребувана професія, яка потрібна в інтернет-агенціях, які спеціалізуються на розробці та просуванні сайтів. Вони можуть бути різної тематики: ігрові автомати, одяг, харчування тощо. Копірайтер може працювати безпосередньо в агенціях з контент-маркетингу, де потрібне створення якісного текстового контенту для клієнтів. Створювати контент для блогів, сайтів новин або інших платформ, які оплачують за публікацію статей. Креативні копірайтери беруть участь у створенні рекламних текстів, статей, що продають, контентних стратегій для брендів і компаній.
Коректори займаються виправленням помилок, редагуванням текстів та забезпеченням їх якості. А от в обов’язки редактора може входити, як структурування контенту, так і контроль його якості.
Окрім роботи на компанію, представники цих професій можуть:
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
- шукати замовників на створення та обробку контенту на платформах фрилансу;
- розміщувати свої оголошення в професійних мережах;
- шукати замовників через особисті контакти чи соцмережі.
Віддалено можна знайти й роботу у видавництвах, медіакомпаніях чи рекламних агентствах.
Вимоги до фахівців
Редактору та копірайтеру не обов’язково мати філологічну освіту. Набагато важливіше креативний підхід та знання маркетингу. А от від коректора вимагається ідеальна грамотність, щоб він міг надавати послуги редагування та коректури. Коректор співпрацює безпосередньо з авторами чи видавництвами. Також коректори затребувані в медіакомпаніях, де потрібна редагування та коректура текстів. Коректор з досвідом може залучати клієнтів через власний вебсайт чи рекламні канали.
Спеціалістам в усіх цих професіях важливі:
- гарні письмові навички;
- знання правопису та граматики;
- розуміння основних принципів структурування та стилістики тексту.
Вибір певної галузі спеціалізації (наприклад, медичний контент, технічний контент, рекламні тексти) може збільшити шанси на успіх. Заробіток на текстах потребує працьовитості, професіоналізму та постійного розвитку. З урахуванням правильного підходу та зусиль це може стати прибутковим заняттям.