Стартувала робота нового медіа про культуру «Сенсор». Про це на своїй фейсбук-сторінці повідомила його головна редакторка Настасія Євдокимова, вона також підтвердила цю інформацію в коментарі нашій редакції.
«Сьогодні в Україні народилося нове медіа про культуру “Сенсор Медіа”, і я його головна редакторка, — написала Євдокимова. — Чи воно потрібне? Звісно! Достатньої кількості майданчиків, щоб описати все, що ми пережили й переживаємо, нам ще довго бракуватиме, а у суспільному й культурному житті завжди залишатиметься так багато непроговореного, невідрефлексованого.
Медіа називається “Сенсор”, бо ми налаштовуємо високочутливі локатори й оптику, щоби спершу сприймати самим твори, події, сенси, а потім пояснювати це аудиторії. Дивитимемося на культуру широко, із форматами експериментуватимемо, кодекс журналістської етики триматимемо на робочому столі».
Редакторка також зазначила, що на старті роботи, у День гідності та свободи, напередодні 19-річчя Помаранчевої революції та в день 10-річчя Революції гідності, нове видання опублікувало низку текстів, автори яких рефлексують над минулими подіями та допомагають зрозуміти, «а хто ми, де ми є, як ми тут опинилися».
У коментарі «Детектору медіа» Настасія Євдокимова розповіла, що ідея і концепція «Сенсора» належать їй, але «все обговорювалось і створювалось у співавторстві зі співзасновником медіа Олексієм Ерінчаком». Наша співрозмовниця уточнила, що він, зокрема, є співвласником київської книгарні «Сенс».
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
«Ми з Олексієм маємо схожі погляди на те, як варто розповідати про культуру, як її репрезентувати аудиторії. Фокус “Сенсора” широкий: від перформативних практик до класичної музики, від книжок до урбаністики.
На ринку культурних видань ми ні з ким не конкуруємо, адже ми всі глобально конкуруємо за увагу глядачів національного марафону і тих, хто лише починає цікавитись українською культуру та шукає відповіді. Наша задача — пояснювати читачам культурні явища і допомагати їх зрозуміти, щоб культурний контент був якомога доступнішим», — сказала редакторка.
За її словами, нове медіа не боїться великих текстів і складних історій, а також не ставитиме собі рамок і обмежень.
«Ми писатимемо не лише про популярне і відоме. Якщо театр, то він не лише академічний. Якщо музика, то не обовʼязково популярна і попсова. І ця необмеженість дає нам ресурс. Крім цього, ми працюємо на різні аудиторії у соцмережах (у Facebook, Twitter, Telegram та Instagram). Така мультиплатформність дає нашим читачам обирати найзручніший для себе формат», — пояснила Євдокимова.
Вона також сказала, що запуск «Сенсора» став можливим завдяки інвестиціям співзасновника медіа Олексія Ерінчака, однак видання вже подалося на гранти і шукатиме зовнішнього фінансування.
«Наш план на найближчий час — розбудувати спільноту і стати фінансово незалежними. Для цього, звісно, потрібно подолати певний шлях, і ми його усвідомлюємо.
Мій пріоритет як головної редакторки — вибудувати систему роботи і фінансування “Сенсора”. Адже медіа — це живий організм, який постійно вимагає уваги, тож я продовжу шукати цікаві історії та способи, як їх розповідати нашим читачам. Ми працюємо із фрилансерами, оскільки, на мою думку, авторам дуже важливо мати творчу свободу і різні майданчики», — сказала Настасія Євдокимова.