За українською серією книжок-картинок створять відеогру

За серією книжок-картинок про всесвіт Туконі, яку створила письменниця й ілюстраторка Оксана Була, випустять відеогру, розповідають організатори, повідомляє Читомо.

Цього літа Оксана Була разом з командою отримала грантову підтримку від Українського культурного фонду на створення демоверсії комп’ютерної гри про світ Туконі. Це вперше відеогру буде створено на основі всесвіту української книжки-картинки.

«Я люблю розповідати історії за допомогою малюнків, а формат гри надає для цього свої особливі інструменти, яких немає ні в книжці, ані в кіно. Це не краще, чи гірше – це інший своєрідний простір. Саме з цього все й починалось – мені не хотілось «перетворювати книжки в ігри», був сюжет, який я бачила саме як гру», – розповідає Оксана.

Відеогра розповідатиме про пригоди Туконі у лісі. В демоверсії гравці матимуть змогу допомогти друзям Туконі у розв’язанні проблем.

Розробники обіцяють показати перші напрацювання вже восени 2020 року. Демоверсія буде доступна для завантаження у Steam для ПК.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал

«Коли ми працювали над VR-додатком «Знайомство з Туконі» у 2018-му, то вже тоді в нашій студії New Cave Media почали говорити про те, що було би круто перетворити Туконі Оксани Були на двовимірний платформер — живий світ, з яким гравці зможуть взаємодіяти, з його надзвичайною магічною атмосферою й унікальними персонажами», – говорить співзасновник студії New Cave Media Олексій Фурман.

Переговори про щодо створення гри почалися ще на початку 2019-го, а протягом року компанія разом з авторкою створили перші концепти сценарію.

«Коли я дізнався, що УКФ у 2020 році прийматиме заявки на відеоігрові проєкти, то зрозумів, що це наш шанс, і ми з колегою Микитою Богдановим підготували заявку, яка стала успішною», – розповів для Читомо Фурман.

Також він зазначає, що до кінця жовтня компанія працюватиме над демоверсією для УКФ, а далі запустить кампанію на Спільнокошті для повної версії.  Її планують випустити на ПК та мобільних платформах.

«Ми зробили ролик – такий собі тизер суто для нас самих. Там були персонажі й локації, ми випробовували простір – у гри мав бути специфічний вигляд і принцип. Чого нам суттєво бракувало – так це знання про програмний аспект. Але, мабуть, тоді це нас і не дуже цікавило, тому що весело було працювати з візуальною частиною», – говорить авторка Туконі.

За словами Оксани Були, пізніше до команди долучились двоє друзів-програмістів, які допомогли детальніше розробити механіку гри: «Якраз тоді й зародилось бачення того, наскільки тісно в грі сюжет пов’язаний з механікою. Але окрім гри, всі мали «основну роботу», і зрештою ми здались. Мабуть, придумувати було веселіше, ніж робити. Я не дуже засмучувалась, що нічого не вийшло. І коли я вже не сподівалась, що такий день настане, «стежка» знову повернулась до гри. Через якийсь час Олексій Фурман, продюсер VR проєкту для Книжкового Арсеналу «Знайомства з Туконі» запитав мене: «Оксано, чи не думала ти зробити гру з туконі?».