Як вибрати широкоформатний принтер: інструкція із застосування

Широкоформатний друк дозволяє отримати принти найвищої якості, які можна порівняти за низкою подібних критеріїв хіба що з професійною фотографією. Центральним фактором, що безпосередньо впливає на зовнішній вигляд і презентабельність майбутньої друкованої продукції, безсумнівно, є правильний вибір широкоформатного принтера (плоттера).

Дуже важливим є максимальне значення розподільчої здатності друку. Якщо говорити про практику, більшість замовлень зовнішньої реклами вимагають параметра 80-150 dpi. Це під силу будь-якому сучасному апарату. Збільшення дозволу роздруківок помітно позначається на зниженні продуктивності пристрою і не призводить до суттєвих змін підсумкової продукції: виявити різницю можна тільки фахівцеві, та й то при розгляді картинки поблизу. Винятками стають особливі вимоги замовника і скрупульозність його оцінки кінцевого результату.

Другою умовою надійної експлуатації та безперервної роботи плоттера є використовуване сольвентне чорнило. Фарба повинна бути максимально якісною з двох причин: по-перше, щоб відображати яскраві, насичені кольори, не реагувати на фактор опадів, різких перепадів температур, випарів хімічного походження (що не дивно для рекламних продукцій міських автострад) і не вигоряти на сонці, а по-друге – не зіпсувати головку пристрою. Розглядаючи перелік постачальників обладнання, потенційному покупцеві необхідно з’ясувати: чи займається перший постачанням чорнила. Якщо так, важливо дізнатися, чи надійна фарба, і яка її середня вартість.

Ширина друкованого поля широкоформатного принтера – останній з розглянутих нами параметрів, але далеко не найменш важливий фактор. Плоттери з шириною друку понад 3 метри, дають можливість без додаткової склейки виготовити зображення для стандартного формату міських щитів – 3 × 6 м. Ця опція вкрай важлива в умовах конкуренції. Ще один момент: сервісна гарантія. Не ігноруйте цей пункт і постарайтеся добути інформацію про реальні умови дотримання зобов’язань постачальника в рамках гарантійного терміну.

Реклама

Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал