В яких ситуаціях необхідні маркетингові дослідження

365

Маркетингові дослідження допомагають визначити можливі напрями розвитку бізнесу. Їх потрібно проводити, приймаючи рішення:
• про вихід на нові ринки,
• про введення нового продукту,
• про ребрендинг,
• про визначення ціни на продукцію (послуги) Вашої компанії,
• про канали і методи просування товарів,
• про формування збутової політики і методи стимулювання клієнтів
Найчастіше, коли керівник стикається з однією з перерахованих вище ситуацій, у нього в голові вже є варіанти рішень, засновані на його досвіді і розумінні ринку. Важливо пам’ятати, що маркетингове дослідження https://def.com.ua/marketingoviye_issledovaniya.html вимагає грошей і часу, тому, якщо ціна помилки невелика або рішення потрібно прийняти терміново – покладайтеся на інтуїцію і дійте. Якщо ж невірне рішення дорого Вам обійдеться і якщо Ви маєте в своєму розпорядженні час – маркетингове дослідження допоможе зробити правильний вибір і уникнути фінансових втрат (або забезпечити зростання доходів).
Навіщо потрібні маркетингові дослідження
З деякою часткою умовності маркетингові дослідження відповідно до цілей діляться на три великі групи:
1. розвідувального характеру;
2. описово-прогностичного характеру;
3. виправдувального характеру.
Дослідження розвідувального характеру мають на увазі не промислове шпигунство або конкурентну розвідку, а пошук первинної інформації і вироблення уявлення про те, що відбувається на ринку. Їх проводять, щоб зрозуміти споживача, оцінити ринок або дії конкурентів.
Глосарій
Маркетингові дослідження – це вивчення ринку (від англ. market – ринок).
Філіп Котлер визначає маркетингові дослідження як систематичне визначення кола даних, необхідних у зв’язку зі наявною перед фірмою маркетинговою ситуацією, їх збір, аналіз і звіт про результати (Котлер Ф. Основи маркетингу. М., 2005). Професор Технологічного інституту Джорджії (США) Нареш Малхотра в своїй книзі “Маркетингові дослідження і ефективний аналіз статистичних даних” уточнює, що маркетингові дослідження – це систематичний і об’єктивний пошук, збір, аналіз і поширення інформації, які здійснюються для вдосконалення прийняття рішень, що належать до сфери маркетингу.

Прокоментуєте?



Передплатіть УЛГ у форматі PDF!

Передплатіть УЛГ у форматі PDF!