Так що ж обрати – дороге або дешеве авто? Ми провели опитування і пропонуємо Вам список кращих авто для таксі в категорії економ та еліт класу. Дізнайтеся головне правило при виборі автомобіля для таксі!
З точки зору клієнта – круте. Напевно, вам доводилося чути: «Викликав таксі, приїхала якась обшарпана «Nexia», ні щоб іномарку якусь подати». Таких випадків не може бути з цею службою: https://startaxi.od.ua/
З точки зору водія – комфортне, з високою прохідністю і, звичайно ж, на газу. Щоб сидіння були зручні, були антирадар, рація і інші «навороти».
Так що ж вибрати – дороге або дешеве авто?
Як завжди, істина посередині. Таксист в день може проїхати близько 500 км, і це ще не межа. І звичайно ж, хороший імпортний автомобіль буде дуже до місця. З іншого боку, дорогої машини просто шкода, і більшість водіїв зупиняють свій вибір на бюджетних авто. Як результат, автопарки переповнені бюджетними моделями російського, китайського або українського виробництва.
Головне правило при виборі авто: автомобіль повинен бути затребуваним!
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
Тому насамперед визначитеся, в якої категорії ви будете працювати: еліт клас, бізнес-таксі або економ клас. Виходячи з цього, і вибирайте автомобіль.
Машина для таксі економ класу повинна бути недорогою і бажано новою. Чому так? Пояснюємо. Всі ми прекрасно знаємо, що значить працювати в таксі. При гарній експлуатації авто «убивається» за 2-3 роки. Погані дороги в більшості міст, важкі погодні умови та активна експлуатація – все це відбивається на вашому авто. Чи варто замовляти шкіряний салон, литі диски або бампер в колір кузова? Чи окупиться це?
Звідси висновок: з усіх пропонованих комплектацій господареві таксі подобається одна – базова!
Досвідчені таксисти не радять також купувати машини з великим пробігом. Більше пробіг – більше ремонту, більше простоїв. Це аксіома.
У категорії економ класу, на думку водіїв, кращі автомобілі для таксі – це:
- ВАЗ 2114. Двигун 1,6, витрата бензину близько 7,5 л на 100 км. З сильних сторін – велика кількість запчастин, передній привід і більш-менш зручний салон. З недоліків – безбожно гримить.
- Деу Нексія. Двигун 1,5, витрата палива 7-9 л на 100 км. Надійний і перевірений часом автомобіль. З недоліків – порядком приївся дизайн. Але для таксі економ класу підходить ідеально.
- Деу Ланос польський. Об’єм двигуна 1,5, витрата палива 7-9,5 л на 100 км. Найпоширеніша машина для таксі в Україні. Досить витривала машинка, розрахована на тривалу експлуатацію.
- Також в економ сегменті досить часто можна зустріти Ладу Ларгус, Газ 3110 і навіть Деу Матіз.
Бізнес-таксі та таксі еліт класу
У цьому сегменті представлені автомобілі підвищеного комфорту. Яких-небудь особливих переваг немає. Комусь до душі буде статусний Mercedes-Benz, хтось любить Mitsubishi Lancer X, а хтось замовляє авто класу не нижче Lexus.
Досить поширені також такі марки, як Volkswagen Jetta, Skoda Octavia, Toyota Camry, Honda Civic.
А який автомобіль для роботи в таксі оберете ви?