Не варто ставитися до вибору провайдера як до шлюбу. Це не на все життя. З огляду на те, що підключення у більшості провайдерів зараз зовсім недороге або безкоштовне, його завжди можна змінити. Все тече, все змінюється – і якість роботи того чи іншого провайдера може стати кращою або гіршою рік від року.
Тим не менше, більшість провайдерів надає цілком якісні послуги. А від збоїв в роботі ніхто не застрахований. З досвіду – практично будь-який провайдер раз на рік “падає” на добу або дві. Якщо вас це бентежить – візьміть резервний канал.
Не дивуйтеся, якщо ваш “провайдер” це дві людини, одна з яких відповідає на телефон. Найчастіше такі “любителі” надають більш якісні послуги, тому що дійсно тримаються за клієнта. Правда, тарифи іноді вищі ніж у “гігантів”.
Наступна порада не потішить техпідтримку провайдерів, але світ жорстокий – телефонуйте в службу техпідтримки. (Бажано в 7-8 вечора і в 11-12 ночі). Подивіться скільки часу доводиться чекати відповіді. У разі великого провайдера – 15-20 хвилин. Погано, якщо телефон не відповідає або підтримка здійснюється не цілодобово.
Ви досі не підписані на телеграм-канал Літгазети? Натисніть, щоб підписатися! Посилання на канал
Пошук провайдера Інтернету найкраще почати в Інтернеті. Є сайти, що спеціалізуються на цьому. Запитайте у друзів і сусідів – яким провайдером вони користуються і чи задоволені. Відповіді будуть занадто суб’єктивні – у кожного свої критерії, комусь важлива швидкість, комусь низька сума. Але орієнтуватися на ці відповіді цілком можна. До речі, ми рекомендуємо цього провайдера www.it-tv.org/inet
Також, – через пошукові сайти. Запит може виглядати наприклад так: “провайдер Інтернет місто” (район, вулиця). Можна зателефонувати провайдеру і запитати чи ваш будинок підключені- так як всі будинки на вулиці можуть бути підключені, окрім вашого. Причин цьому багато.
Другий етап – подивитися дошку оголошень біля під’їзду і всередині під’їзду. Найчастіше там висить кілька подібних оголошень.
Третій етап не для слабких, але він дозволяє більш грамотно і максимально якісно підійти до вирішення питання. Зателефонуйте, а краще – сходіть в організацію, яка обслуговує ваш будинок (ДЕЗ і т.д.). Будь-провайдер повинен укласти договір з обслуговуючою організацією, так що це буде найповніший список.
Ну і можна попросити їх порадити вам провайдера. У 70% це буде правильна рекомендація.